[Dupa 10 ani] Sorana Savu: Cred că perspectiva a fost cea care s-a schimbat cel mai mult în 2009 și totul a venit peste noi ca o găleată cu apă rece

[Dupa 10 ani] Sorana Savu: Cred că perspectiva a fost cea care s-a schimbat cel mai mult în 2009 și totul a venit peste noi ca o găleată cu apă rece

În 2009, Sorana Savu era tot antreprenor, lucra tot la Premium Communications și avea un număr aproximativ egal de clienți ca în prezent. Schimbări mari față de acum 10 ani nu sunt, din această perspectivă, spune ea, nici ca nivel de implicare nici ca plăcere de a veni la birou. S-au schimbat multe altele, însă. După doi ani de creștere accelerată, oamenii din industrie au fost obligați să își reanalizeze  prioritățile și să reveină cu picioarele pe pământ.

 Știu că în general creșterea ar trebui să încânte pe toată lumea, dar așa cum era - abruptă și bazată pe un entuziasm fără susținere și fără o bază reală, aveam tot timpul senzația că nu se va termina bine. Și așa a și fost.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related