[Media Trends] Manuela Vasiliu: Pentru a fi competitivi nu mai este suficient sa ramanem in zona de media pura

[Media Trends] Manuela Vasiliu: Pentru a fi competitivi nu mai este suficient sa ramanem in zona de media pura

Daca in trecut media insemna, in mare parte, o distributie cat mai eficienta a continutului si materialelor creative ale unei campanii, astazi media inglobeaza crearea de continut, administrarea acestuia cat si utilizarea tehnologiei pentru cuantificarea ROI, spune Manuela Vasiliu, Deputy Managing Director United Media Services. Tocmai de aceea, cuvântul prin care ar cuprinde piața de media din prezent este efervescenta. Iar efervescenta asta, pe fondul schimbarilor radicale si continue, duce la nevoie de adaptare a agentiilor. 

Ramane in continuare lipsa unui personal specializat, in special in zona de online, spune Manuela. Industria media a evoluat din ce in ce mai mult in ultimii ani, lucru care a generat o extindere a competentelor. Pentru a fi competitiv nu mai poti ramane in zona de media pura.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related