Hogarth România a realizat campania globală dedicată zilei internaționale a iubitorilor de biciclete din întreaga lume

Hogarth România a realizat campania globală dedicată zilei internaționale a iubitorilor de biciclete din întreaga lume

Aflat la cea de a doua ediție, World Bicycle Day este un eveniment organizat de World Cycling Alliance, reprezentat în România prin Asociația Green Revolution. În acest an, ziua internationala a iubitorilor de biciclete se sărbătorește pe 3 iunie, iar campania globală de comunicare a fost realizată cu sprijinul echipei Hogarth România, parte din Grupul WPP.

Campania de comunicare vorbește despre bucuria simplă a mersului pe bicicletă, un sentiment care leagă oameni din întreaga lume într-o comunitate care crește semnificativ, de la an la an. Mediile de comunicare sunt integrate, atât online (site-urile și canalele social media ale World Cycling Alliance și ale partenerilor), cât și offline (evenimente locale, materiale promoționale și spoturi radio).

În București, evenimentul principal care susține comunicarea acestei mișcări va avea loc duminică, 9 iunie, la Roaba de Cultura din parcul Herăstrău.

 

Oricine ne face o vizită la sediu poate vedea o frumoasă parcare de biciclete.  Nici că se putea o întâlnire mai potrivită. Ne simțitm onorați să facem parte din această mișcare și am fost foarte bucuroși că World Cycling Alliance ne-a oferit șansa de a colabora pentru această campanie. Sperăm la cât mai multe ediții și la o creștere semnificativă a comunității iubitorilor de biciclete și în România”, spune Anamaria Nicoda (Creative Director Hogarth România).

 

În România, mersul pe bicicletă ca mijloc de transport alternativ este promovat activ de 10 ani de Asociația Green Revolution, prin proiecte precum Ivelo.  Conform datelor Asociației, peste 1,7 milioane de beneficiari unici ai Ivelo au spus “da” bicicletei până în acest moment.

 

Misiunea noastră este să promovăm mersul pe bicicletă, ca mijloc de transport în beneficiul populației din întreaga lume, și să promovăm bicicleta ca un simbol global unificator, accesibil tuturor. Suntem mândri că Hogarth România a acceptat să ne susțină în acest demers și au conceput întreaga campanie mondială, astfel încât orice iubitor al mersului pe bicicletă să poată comunica și promova această mișcare”, spune Raluca Fiser (Președintele World Cycling Alliance și Green Revolution).

 

 

Hogarth România a fost înființată în urmă cu 8 ani și face parte din Hogarth Worldwide, liderul mondial de Creative Production. Biroul din România a fost desemnat, în urmă, cu 3 ani centru de excelență la nivel mondial. Hogarth asigură servicii la cele mai înalte standarde, oferind content de publicitate și marketing pentru clienți internaționali, indiferent de mediul de comunicare. Expertiza în producție publicitară asigură produse și servicii de înaltă calitate și soluții inteligente pentru orice nevoie de comunicare, venită din diverse colțuri al lumii. Operațiunile Hogarth în România sunt conduse de Manuela Necula, CEO Ogilvy Group România și Hogarth România.

 

Prima ediție World Bicycle Day a avut loc în 2018 și a fost organizată de World Cycling Alliance. Inițiativa a fost recunoscută de Națiunile Unite și s-a decis ca fiecare stat membru să aibă libertatea de a o sărbatori conform specificului local.  Această inițiativă încurajează statele membre să acorde o atenție sporită folosirii bicicletei în strategiile lor de dezvoltare. De asemenea, scopul acestei inițiative este de a promova mersul pe bicicletă ca o alternativă realistă de mijloc de transport, cu beneficii atât pentru starea de bine a populației, cât și pentru calitatea aerului în marile orașe și pentru accesul la educație în zonele defavorizate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related