Proiecte și studii de caz spectaculoase de la creativi de top și studiouri de VR & video gaming, la cel mai amplu festival dedicat transformării digitale organizat vreodată în România

Proiecte și studii de caz spectaculoase de la creativi de top și studiouri de VR & video gaming, la cel mai amplu festival dedicat transformării digitale organizat vreodată în România

Festivalul care aduce săptămâna viitoare (joi si vineri) la Bucuresti peste 150 de speakeri de la marile companii din digital si tehnologie, iCEE.fest vine anul acesta cu un nou concept - UPGRADE 100 - și cu o agendă care conține 11 teme și linii de conținut variate.

Se vor trata subiecte din zonele video gaming, publicitate online si viralitate, până la jurnalism și PR, continuând cu VR/AR și experimente de comunicare, e-commerce, fintech, e-health și din multe alte direcții care analizează schimbările radicale prin care trec business-ul, societatea și chiar democrația.

Printre cele 8 tipuri de bilete puse la dispoziție de organizatori, oamenii de creație, strategie, PR, marketing și comunicare beneficiază de un bilet de intrare special - Creativity Pass - ce încă mai poate fi cumpărat cu doar 125 de euro.

Trebuie să verifici agenda UPGRADE 100 pentru a vedea în detaliu beneficiile unui astfel de bilet însă iată câteva exemple de content ce va fi disponibil pe main stage-ul festivalului


vezi speakerii >>

 

Special Deal

Pentru comunitatea creativa, organizatorii ofera un discount de 20 % din pretul biletului.
Introdu CreativityUpgrade la rubrica “Discount code”  direct pe site.

 

Creație, VR & video gaming pe UPGRADE stage 1

 

>>> Numit ”Digital Commercial Individual of the Year”, Jonathan Kitchen (Jungle Creations) dezvoltă noi modalități prin care brandurile pot să se conecteze cu audiențele lor. Iată două proiecte de la Jungle Creations, compania care are 80 milioane followers generând 5,5 miliarde de vizualizări

  • Little Cassanova, cu YOTY

  • World Destruction, cu WWF

 

>>> Într-o carieră de peste 20 de ani, Myles Lord (Serviceplan) a adunat numeroase premii internaționale, incluzând 5 Golden Lions la Cannes, 2 Grands Prix la ADC și 2 Grands Prix la Eurobest. Iată două dintre ultimele sale proiecte:

  • ”Gender Pay Gap in Germany”

  • ”About Berlin Wall”

 

>>> Patrick Givens va vorbi despre  ”superputerile marketingului modern”. Patrick este VP la VaynerMedia, o companie cu proiecte spectaculoase:

  • ”Harry Caray's Last Call”

  • ”ICC's Discovery of True Soccer Heroes”

 

>>> Insight-uri despre impactul XR în marketing și branding va prezenta Sami Hamid de la Glitch Studios, o agenție de VR/ AR/ XR cu birouri în Osla, Istanbul și Londra.

  • Virtual reality showroom

  • Drink in VR

 

>>> În ultimii 5 ani, Daniel Cheetham a construit divizia tech de la Happy Finish, un grup din care acum fac parte ingineri, artiști, povestitori și cercetători. Proiectele lor vorbesc despre această muncă de echipă:

  • ”Drowning in plastic”

  • ”Molton Brown”

 

Pe site-ul festivalului puteți găsi detalii, studii de caz spectaculoase și un preview a ce va fi pe scena UPGRADE 100, care va avea loc în Bucuresti, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, în 13 si 14 iunie.

Celor 11 linii de conținut se adaugă speakeri-vedetă precum Salim Ismail, co-fondator „Singularity University”, psihologul Davin JP Phillips sau futurologul Matthew Griffin.

UPGRADE 100 are loc la Bucuresti in perioada 13-14 iunie 2019, pentru al 8-lea an consecutiv, și este realizat cu sprijinul Orange, Nissan, George / BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, SalesForce, MedLife și a altor susținători.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related