[Influencer Update] Antonia Marcu, Tribal Worldwide Romania: Ar fi util un guideline pentru campaniile cu influenceri, axat pe legal regulations

[Influencer Update] Antonia Marcu, Tribal Worldwide Romania: Ar fi util un guideline pentru campaniile cu influenceri, axat pe legal regulations

Antonia Marcu, Influencer Manager & Digital Account Manager, Tribal Worldwide Romania,  da credit potentialului de crestere a influencer-marketingului romanesc, dar atrage atentia ca ar fi nevoie de reglementari in acest sens si sustine ca piata s-a schimbat o data cu aparitia agentiilor de talente, care intermediaza relatia dintre influencer si brand.

In ceea ce priveste echilibrul dintre influencer si brand, Antonia crede ca:

„atentia se concentreaza mai mult pe influencer (si nu pe brand) in una din cele doua situatii: ori nu i-a fost clar brief-ul, ori nu a stiut sa construiasca continut care sa ii faca pe oameni sa observe (si) produsul.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related