[Reguli de pitch] Roxana Dumitru (De'Longhi Romania): Pitch-urile nu ar trebui să fie demonstrații de forță nici pentru clienți, nici pentru agenții

[Reguli de pitch] Roxana Dumitru (De'Longhi Romania): Pitch-urile nu ar trebui să fie demonstrații de forță nici pentru clienți, nici pentru agenții

Nici bătălii de ego, adaugă Roxana Dumitru, Marketing Manager Romania De'Longhi Romania. Pitchurile, spune ea, ar trebui sa fie discuții deschise și aplicate, care să arate potrivirea dintre companii și agenții, fără supărare și fără eforturi sau artificii inutile. Care sunt, totuși, obstacolele în a ajunge la această discuție, unde se strâng frustrările și în ce se împiedică organizarea unor pitchuri ca la carte în România?

Marketingul, comunicarea, serviciile juridice și de consultanță nu se măsoară cu aceleași măsuri pe care le folosim la furnizarea de materii prime sau ambalaje, și ar trebui să înțelegem asta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Related