Strada lui George nu mai are răbdare. Mai sunt 2 săptămâni în care vă puteți înscrie în galeria posibilă a Bucureștiului

Strada lui George nu mai are răbdare. Mai sunt 2 săptămâni în care vă puteți înscrie în galeria posibilă a Bucureștiului

Ce se întâmplă, de fapt, pe strada lui George: se ia un ”cum ar fi dacă” și se pune în artă. 
Pe strada aceasta nu sunt ziduri, doar uși posibile spre tot felul de lumi interioare: gânduri, stări de spirit, întrebări, încurajări, metamorfoze, comunități, perspective, dorințe. Curcubee, pisici, oameni optimiști, biciclete, muzică, veselie. 

Iar strada aceasta există, momentan, în două lumi: în realitate, pe podul Aurel Vlaicu din Pipera, transformat de artiști de seamă în galeria #GeorgeStreetArt, și în competiția Future Artists @ George Street Gallery.
Competiția este o galerie posibilă care așteaptă propunerile voastre de transformare a Bucureștiului și se află în plină desfășurare.

Mai sunt două săptămâni până pe 23 septembrie când se încheie înscrierea lucrărilor.
Moment bun să vă aducem aminte de detaliile concursului și să venim cu un nou impuls să faceți parte din galeria de artă stradală a Bucureștiului. 

 

Inspirație cu premii și popularitate

Pe scurt, patru stalpi de pe podul Aurel Vlaicu au fost rezervati unor artisti dornici sa transmita o poveste de arta contemporana in cheia lui George plecand de la un brief si urmand cu atentie un regulament,

Pe conceptul Outbreak of Joy, poti merge intr-una dintre urmatoarele 4 directii inspirate de George: Tech, Fashion, Music, City.
Lucrarea ta va ramane afisata pe podul Aurel Vlaicu timp de un an si va putea fi vazuta de toti cei care trec prin zona, de la corporatisti, la exploratori ai orasului si turisti.

Pe langa expunere in cea mai mare galerie de arta stradala din Bucuresti, castigatorilor le sunt rezervate premii in valoare de peste 3.000 de euro
BCR si Globalworth vor premia cele mai bune 4 designuri reiesite in urma notelor juriului si, respectiv, feedbackul publicului cu 4 premii de cate 600 de euro.

Lucrarii de pe Locul I ii va reveni, pe langa bani, premiul cel mare, acordat de Globalworth: o invitatie la Art Basel Miami, o expozitie ampla internationala dedicata artei moderne si contemporane. Evenimentul se desfasoara in perioada 5-8 decembrie 2019, iar castigatorul va avea ca premiu invitatia, transportul si cazarea.

Dar cum ajungi acolo? 
Cauti ideea de pornire, o rogi putin sa se grabeasca, te apuci de munca si inscrii propunerea ta pentru Bucuresti pana pe 23 septembrie.
Apoi, lucrarile vor fi votate in doua etape. Publicul votant va influenta nota finala a fiecarui design in proportie de 30%.
Apoi, lucrarile trec pe mana juriului care se va pronunta pe fiecare lucrare cu o nota de la 1 la 10, in final feedbackul lor insumand 70% din nota finala. 

 

Inspirație cu oameni și pisici

Poate vă inspiră cei care și-au înscris deja propunerile lor de însuflețire a orașului.
Am strâns poveștile lor aici: John Dot S a participat cu gândul că rămâne ceva pentru comunitate, Mihai Szabo și-a urmat inspirația care urla, Iulia Farcas a alergat dupa pisici din Tara Minunilor. 

Ce m-a îndemnat să particip este faptul că am în față o platformă de lucru atipică și oportunitatea de a mă exprima, de a crea ceva frumos și de a spune o poveste, povesteste Iulia. 

Bucureștiul are nevoie de arta ca de aer, spune si Elena Nita, care a propus un curcubeu pentru strada lui George.

M-a atras ideea de a-mi pune amprenta colorata pe o bucatica din orașul asta pe care mereu l-am considerat prea monoton, prea betonat, prea gri.

E surprinzător cum oamenii pot crea lucruri atât de diferite pornind de la o idee comună, spune Roxana Ungurenus, care a imbinat, in lucrarea ei, formatia de arhitect cu inspiratia de artist. Si chiar asa e.  

 

 

Inspirație de la juriu

Daca sunteti inspirati, aveti ideea si vreti sa va apucati de lucru, avem si cateva sfaturi de la juriu. Juriul competitiei este format din Ana-Maria Ghiurca (Head of Digital Marketing & George Brand Manager, BCR); Georgiana Oltenescu (Head Marketing & Communication, Globalworth); Vio Dan (Art Director, One Night Gallery); Arpad Rezi (Co-creative director, Mainstage The Agency); Ramona Chirica (curatoarea artistilor @ George Street Gallery).

O lucrare ca o explozie de culoare va fi cu siguranta mult mai apreciata, crede Arpad Rezi, Co-creative director Mainstage Agency. Nu vrem neaparat ca George sa acapareze lucrarea in intregime, ci mai degraba sa faca parte din peisaj, sa dea senzatia ca traieste in experienta depictata ca oricine altcineva, explica Ana Maria Ghiurca, parte din echipa de marketing a lui George care organizeaza aceasta competitie si membra a juriului.

E important sa explorezi acest oras, sa-i simti vibratia, si astfel cred ca e mai usor sa intelegi ce poveste trebuie spusa, ce-i lipseste Bucurestiului pentru a-si continua transformarea intr-un oras modern, arată Georgiana Oltenescu, Head Marketing & Communication, Globalworth.

Cel mai important este ca artiștii să ilustreze ceva care îi reprezintă. Așa le va fi ușor să găsească un concept și o interpretare a temei cât mai potrivită, în care George se integrează cu ușurință, spune Vio Dan, Art Director One Night Gallery. 

Ramona Chirica, curator de ilustrație Studio Receptor, așteaptă lucrări care să deseneze zâmbete sau aha-uri pe fețele oamenilor din cartier sau pe ale celor care tranzitează zona în drum spre birou, să fie un „ceva bun” care să satisfacă „sugar rush”-uri vizuale ale mai multor tipologii umane.

Perioada de inscrieri: 12 august – 23 septembrie 2019
Votul publicului: 12 august – 29 septembrie 2019
Votul juriului: 24 septembrie – 29 septembrie 2019
Anuntul castigatorilor: 30 septembrie 2019

Sperăm că am atins o doză echilibrată de inspirație, insistență și nerăbdare în a vă provoca să faceți parte din galeria de stradă a Bucureștiului. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Branded


Related