Povestea VotNuTroc, de la ppt la manifest. Stefan Chiritescu: Am fost atenti sa nu alunecam pe panta glumelor usoare

Povestea VotNuTroc, de la ppt la manifest. Stefan Chiritescu: Am fost atenti sa nu alunecam pe panta glumelor usoare

Punem des intrebarea asta oamenilor cu care vorbim: in ce masura pot campaniile sociale sa faca lumea mai buna? Stefan Chiritescu, Head of Strategy Kubis Interactive, raspunde asa de data asta: in masura in care opresc oamenii din ce fac ei pentru ei si incep sa faca lucruri si pentru cei din jur. Asta vrea si proiectul VotNuTroc, lansat saptamana trecuta cu manifestul urmator: sa convinga oamenii sa fie observatori la alegerile prezidentiale care vor avea loc pe 10 noiembrie.

Stefan povesteste cum a fost creata aceasta campanie si care au fost temerile de care au tinut seama in dezvoltarea ei: au fost atenti sa vorbeasca despre un comportament civic util si sa nu alunece in locuri comune repetate prea mult si care nu fac decat sa neutralizeze un subiect impotant. Stefan vorbeste si despre o anumita vina a industriei creative:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related