Marius Rosu despre UP, colectivitatea creativa: Ne-am definit “puterile”, ne-am stabilit regulile colaborarii si iata-ne liberi, dar uniti

Marius Rosu despre UP, colectivitatea creativa: Ne-am definit “puterile”, ne-am stabilit regulile colaborarii si iata-ne liberi, dar uniti

De 15 ani, Marius Rosu face publicitate si ii cauta sensuri noi. Cam de un an a strans in jurul lui freelanceri experimentati, a legat prietenii cu agentii de publicitate, de pr, studiouri de productie, specialisti in software si oameni misto din comunicare alaturi de care sa dezvolte o comunitate puternica. I-a spus, la inceput, Doua creioane. Povestea a evoluat, iar forma finala a ramas United Pencils (UP): adica parteneriat si prietenie.

Sunt parteneriate intre noi, cei care compunem aceasta organizatie, dar si intre noi si clientii nostri, pentru a creste businessul intr-un climat cat mai placut/firesc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related