KUBIS semnează noua campanie TV pentru Crama Ceptura “Împreună, dincolo de granițe.”

KUBIS semnează noua campanie TV pentru Crama Ceptura “Împreună, dincolo de granițe.”
Oana Drăgușin // Country Marketing Manager Purcari Wineries, Cristina Schițco // Client Services Director KUBIS

KUBIS a dezvoltat noua campanie integrată pentru Crama Ceptura, vinărie românească cu tradiție din zona viticolă Dealu Mare, parte a Purcari Wineries Group.

Campania include o serie de spoturi pentru TV și online, precum și execuții în social media. Primul episod din serie îi aduce împreună pe viitorul tată socru, interpretat de celebrul actor Constantin Bebe Cotimanis și viitorul ginere care își dă toată silința să învețe obiceiurile și limba locului, jucat de Godspower Morris Okpata, cunoscut mai bine sub numele de Gp Blaze, un vlogger nigerian cu foarte mulți fani în România atât pe TikTok cât și pe YouTube, ce a participat și în diverse show-uri de televiziune precum “Mireasa” sau “Splash! Vedete la apă”.

 

Cel de al doilea episod surprinde o altă vizită a noului cuplului la părinți, cu ocazia Sărbătorilor de iarnă. Protagonistii sunt acum deja mai familiari, dar dialogurile devin din ce în ce mai spumoase.

 

“Mă bucur să adăugăm în portofoliului KUBIS un jucător de prestigiu, precum Crama Ceptura, și să ne dezvoltăm capabilitățile de storytelling și în sfera TV. Campania din acest an este o continuare firească a poziționării de brand Ceptura „Ne aduce împreună”. Subiectul este unul generos și cred că multe familii din România se vor regăsi în umorul memorabil și onest al poveștiiadaugă Cristina Schițco, Client Services Director, KUBIS.

Crama Ceptura este un brand onest, real, care aduce în mod natural oamenii mai aproape. De aceea și poziționarea aleasă de noi este una diferită în categorie, mai aproape de oameni, ancorată în realitățile lor și în momente de consum. Am găsit în echipa KUBIS un partner care pune mult suflet și atenție ca totul să iasă perfect și sper să fie începutul unei prietenii frumoase și de durată. concluzionează Oana Drăgușin, Country Marketing Manager, Purcari Wineries.

“Promisiunea de brand a Cramei Ceptura este aceea de a aduce oamenii împreună. Am decis așadar să o supunem unui test de presiune – întâlnirea dintre viitorul ginere și părinții fetei, mai ales când părinții se așteptau ca fiica să-și găsească un iubit neaoș. Este o poveste care celebrează ospitalitea românilor și, nu în ultimul rând, ne reamintește tuturor să fim mai toleranți. punctează Carina Toma, Group Creative Director, KUBIS.

Echipa KUBIS:
Group Creative Director: Carina Toma
Sr. Copywriter: Dragoș Aliciu
Sr. Art Director: Alina Răduț
Client Services Director: Cristina Schițco
Group Account Director: Ana Maria Pătruț
Head of Strategy: Bianca Mănescu
Senior Strategic Planner: Alexandra Tudor

Echipa Crama Ceptura:
General Manager: Marcel Grăjdieru
Country Marketing Manager Purcari Wineries: Oana Drăgușin
Regizor: Iura Luncașu
Productie Lucas Art Film

Actori:
Constantin Bebe Cotimanis
Ana Ciontea
Maria Ilinca Bacila
Gp Blaze

Fotograf/Videographer: Adi Bulboacă

KUBIS este o agenție de comunicare integrată, cu suflet de digital, pusă în fiecare zi în mișcare de peste 70 de creative geeks. Cu o experiență extinsă pe aproape toate verticalele de business, B2C și B2B, KUBIS are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: Vodafone, Philip Morris, Unilever, LIDL, NN Asigurări, Unicredit Bank, Philips, Betano, Dr.Max, Saeco, Crama Ceptura, precum și cu ONG-uri prestigioase ca Salvați Copiii și WWF Romania.

Crama Ceptura ne aduce împreună. Înființată în 2003, Crama Ceptura are în prezent o echipă puternică de profesioniști dedicați și tehnologii sofisticate, de ultimă generație. Totul pentru a valorifica la maxim cele 14 zile în plus de soare pe care natura le oferă acestui tărâm binecuvântat. De peste 15 ani, calitățile deosebite ale vinului produs la Crama Ceptura sunt apreciate nu doar de consumatorii din România, dar și de amatorii acestei nobile băuturi de calitate de peste hotare. Din 2005, din inima podgoriei Dealu Mare pleacă spre paharele pasionaților de vinuri cele mai bune soiuri realizate de specialiștii noștri enologi: Fetească Regală, Sauvignon Blanc, Chardonnay, Cabernet Sauvignon, Fetească Neagră, Merlot, Syrah, Muscat Ottonel.

Purcari Wineries Plc (brandurile Purcari, Crama Ceptura, Bostavan și Bardar) este unul dintre cele mai mari grupuri de vinuri și brandy din Europa Centrală și de Est. Grupul gestionează circa 1,300 de hectare de podgorii și operează patru platforme de producție în România și Moldova. Grupul este lider în segmentul de vinuri premium din România, cu o cotă de circa 25% și cel mai mare exportator de vin din Moldova, livrând în peste 30 de țări. Fondată în 1827, Purcari este cea mai premiată vinărie din Europa Centrală și de Est, la Decanter Londra 2015-2021 și printre cele mai bine poziționate pe Vivino, cu un scor mediu de 4.1 din 5.0, bazat pe mai mult de 59,000 de recenzii. Din februarie 2018, Grupul este listat la Bursa de Valori Bucuresti (simbol WINE). Grupul e condus de Victor Bostan, un veteran de peste 30 de ani în businessul vinicol și susținut de investitori de top ca Horizon Capital, Fiera Capital, Conseq, East Capital, Franklin Templeton și SEB.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related