Ultima poza a Stefaniei este postarea cu cel mai mare numar de like-uri din istoria Instagram in Romania, respectiv peste 277.000, si un reach de circa 1.000.000 de persoane

Ultima poza a Stefaniei este postarea cu cel mai mare numar de like-uri din istoria Instagram in Romania, respectiv peste 277.000, si un reach de circa 1.000.000 de persoane

Cine este Ștefania?
Cristina Ștefania s-a născut în Galați, unde a studiat la Liceul de Arte «Dimitrie Cuclin». Este unicul copil al unui cuplu tânăr și open-minded, cu care artista a putut vorbi dintotdeauna deschis despre orice.

A ales să se mute în București în anul 2015, loc unde avea să lucreze cu cei mai cunoscuți coregrafi din România, dar și unde a reușit să colaboreze cu artiști consacrați, precum INNA sau Smiley.

Cu siguranță, apariția lui Speak în viața ei a ajutat-o să-și regăsească pasiunea pentru muzică. Recunoasterea a venit în urmă cu doi ani, atunci când a publicat un cover al piesei «Nentori», melodi interpretată de Arilena Ara și care a fost difuzată masiv la radio. După ce a publicat clipul pe canalul personal de YouTube, chiar Arilena a fost surprinsă de talentul Ștefaniei și a decis să o promoveze.

Imediat au apărut colaborările cu alți artiști. Nicole Cherry sau Emil Rengle sunt doar câteva nume cu care a lucrat de-a lungul timpului.

"Totul a fost o întâmplare, dintr-o simplă joacă, el si-a dat seama că am voce și că am putea face lucruri foarte cool.", a sintetizat Ștefania începutul carierei în muzică.

 

 

O altă pasiune a Ștefaniei este vloggingul.
Concurenta de la Asia Express se filmează des în diverse ipostaze funny, iar fanii par să îi aprecieze enorm munca. Totodată, Ștefania este foarte pricepută și în ale machiajului, sportului, modei, dovada fiind si like-urile primite de-a lungul timpului sau cele 50 milioane de views pe canalul propriu de YouTube.

Speak și Ștefania s-au îmbarcat în aventura Asia Express de la Antena 1, alături de alte cupluri de vedete cu care se întrec pe «Drumul Comorilor». Cei doi s-au pregătit intens pentru experiența Asia Express, chiar dacă pentru Speak a fost mai greu să se hotărască, Ștefania fiind cea care și-a dorit inițial să concureze în reality-show-ul de la Antena 1.

Ștefania a lansat melodia “Aleg sa iert” chiar înainte de a se îmbarca în aventura vieții lor, videoclipul ajungand pe locul 1 în Trending Youtube in doar câteva zile si ajungand la un numar record de 14 milioane de vizualizari in ultimele aproape 6 luni.

Stefania nu se opreste aici.
Lansarea unui nou single este programata pentru luna aceasta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related