#DorMulticolor de #ZiuaDorului

#DorMulticolor de #ZiuaDorului

Când ai făcut ultima oară ceva #DeDor? - înainte să citești, gândește-te 5 secunde la asta.

Mi-e dor, mă doare, vreau să te văd, îmi lipsești. Îmi e dor de mine, îmi e dor de tine, îmi e dor de noi doi... de noi goi. Îmi e dor de țara mea. Îmi e dor să călătoresc. Îmi e dor să facem dragoste. Îmi e dor!

Atâția oameni, atâtea forme de dor.

Pentru că dorul este ca apa: ia forma omului în care-l pui.

Alex Icodin și Radu Saizu (art & copy) au pus la cale Dor Multicolor, o campanie în care dorul se exprimă prin poezie scurtă & ilustrație colorată.

Contextul e simplu: în izolare tuturor ne este dor de ceva sau cineva.

Dar insight-ul ne-a făcut să privim dorul ca fiind ceva activ, care ne pune în mișcare, nu doar ceva pasiv, care doar se exprimă din depărtare, din iubire, din durere, afectivitate.

Te-ai gândit vreodată ce se află dincolo de dor? Care sunt acțiunile concrete pe care le facem #DeDor, #DinDor și cum ascundem în trei litere atâtea trăiri și sentimente?

Probabil ne este ușor să ne aducem aminte când am spus ultima oară ”îmi e dor”. Dar când a fost ultima oară când am făcut cu adevărat ceva pentru că ne era dor?

Acum, mai mult ca oricând, ne-a fost dor! Dar ce am făcut să astâmpărăm această sete și această foame a sufletului?

Când i-am trimis mamei făină și drojdie pentru că ne era dor de pâinea pe care o făcea când eram copii sau când am cumpărat noi făină și drojdie și am sunat-o pe mama să ne învețe cum să facem pâine?

Când i-am trimis iubitei un trandafir prin livrator pentru că nu puteam să ajungem la ea, dar ne era dor?

Când am compus ultima oară o poezie pentru cineva pentru care avem sentimente profunde sau când am citit o carte pentru că ne era dor de noi înșine și voiam să ne regăsim în vorbele altcuiva?

Dorul este și a fost dintotdeauna un motor care mișcă oamenii.
O manifestare pură a iubirii, a afecțiunii, a lipsei, a melancoliei, a regretului sau chiar a suferinței.

Mi-e dor de tine și vin să te văd, iar tot ce urmează să fac izvorăște din dor.

Mi-e dor să-mi scald picioarele în mare, iar toate acțiunile care urmează până la a-mi scălda picioarele în mare le fac din dor.

Dorul este activ, nu pasiv.

Să-ți spun că-mi e dor arăt că mă gândesc la tine. Dar atunci când și fac ceva pentru tine #DeDor, #DinDor arăt că-mi pasă cu adevărat de tine.

Noi am intrat mai profund în #SubStratulDorului, mai ales că timpul ne-a ”permis” să ne fie dor. Am vrut să aflăm ce se află în spatele lui ”îmi e dor” și ce fac sau ce ar putea oamenii să facă din dorul ce-l poartă în suflet, mai mult decât să-l exprime.

Așa a ieșit un #DorMulticolor, ce și-a găsit manifestarea în poezie scurtă (Radu Saizu) și ilustrație colorată (Alex Icodin).

Am descoperit cu această ocazie mai multe tipuri de dor: dorul afectiv, dorul erotic, dorul de țară, dorul de propria persoană, dorul de ducă (de călătorie). Desigur, lista este deschisă, însă sub aceste categorii am așternut pe foaie versuri și ilustrații care sperăm să vă placă.

Chiar și acest proiect este născut din dor: din dorul nostru de a face ce ne place nouă, pentru noi și nu pentru vreun client sau vreo campanie care trebuie să atingă KPIs, să fie setată pe o anumită audiență sau să respecte un brandbook.

Singurul brandbook pe care îl respectă campania este cel al brand-ului nostru personal, și anume că poeziile și ilustrațiile sunt făcute în stilul nostru. A fost ușor să găsim complementaritatea dintre noi, pentru că nu este singurul proiect la care am lucrat împreună.

Dar ca să vorbim în termeni de marketing, obiectivul principal al campaniei #DorMulticolor este să îi facem pe oameni să conștientizeze toate acțiunile pe care le întreprind datorită sau din cauza dorului și să răspundă la întrebarea ”când ai făcut ultima oară ceva din dor?”

Poveștile pot fi împărtășite pe pagina de Facebook @dormulticolor sau Instagram @dormulticolor, în format text sau video, fiecare după cum se simte confortabil.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related