Cele mai bune titluri din Mai, pe WeInvent

Cele mai bune titluri din Mai, pe WeInvent

Cat de mult au fost sau nu afectate agentiile de comunicare din Romania de catre pandemie pana in acest moment? Cum s-au adaptat si ce sfaturi au oferit clientilor? Acestea sunt o parte din intrebarile la care multi dintre noi ne-am dori sa aflam raspuns. Colega noastra Romanita Oprea a aflat perspectiva Victoriei Donos, Head of PR la pastel, iar cu aceasta ocazie a facut si o incursiune in experienta Victoriei de pana acum, astfel am ajuns sa o cunoastem mai bine, prin intermediul acestui interviu, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness

 

RoadKillSoda a lansat in Expirat noul album „Sagrada”. Este cel de-al 6-lea release al trupei, contine 12 piese si a fost lansat exclusiv pe vinil si pe toate platformele online de streaming. Vinilurile sunt disponibile in 12 culori si pot fi comandante incepand cu 30 mai, de pe pagina trupei. Albumul a fost produs de catre RoadkillSoda, masterizat de Niklas Källgren de la Truckfighters, iar de recording si mix s-au ocupat Stefan Marin de la ARTholic si VdV Music Studio. Conceptul si fotografiile de coperta au fost realizate de Valeriu Catalineanu. Romanita Oprea a discutat intr-un interviu cu Victor „Vava” Ferezan, bassistul si unul dintre cei doi fondatori ai trupei, si Patricia Biea, PR-ul RKS, si a aflat pentru voi mai multe despre inceputurile formatiei, dezvoltarea ei, concerte si promovare.

 

Traversam in premiera o pandemie, care poate fi privita ca un dezastru, asa cum a si fost pentru foarte multi oameni si pentru foarte multe business-uri, sau poate fi vazuta ca o oportunitate, de reinventare. Din aceasta perspectiva am stat de vorba in aceasta luna cu Dan Petre, Partener @ D&D Research si cu Dio Boaca, Managing Director @ Phoenix Media. Un interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

 

 

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media.

Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date cu expertiza in gestionarea comunicarii pe platformele digitale (Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat, Twitter, LinkedIn etc) si sa livreze rezultate masurabile clientilor. Romanita Oprea a discutat cu Claudia Chirilescu, Owner Spoon Media, intr-un interviu din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness, despre cum este sa navighezi prin si sa te adaptezi in aceasta perioada complicata, prin care trece intreaga omenire si care afecteaza implicit si comunicarea.

 

Curand se fac trei luni de cand lucram de acasa, dar ritmul nu a incetinit. Poate mai mult ca oricand eficienta si claritatea sunt aspectele cele mai cautate, alaturi de solutii inovative si creative. Niste ingrediente cu care publicitatea ne-a obisnuit. V-ati fi gandit insa ca putem vorbi de creativitate si intr-un departament precum cel de financiar si contabilitate? Romanita Oprea a vorbit cu Cristi Cucu, Romania Country Manager Teamogy, despre avantajele tool-urilor aduse de companie pe piata din Romania, dar si despre cat de importanta este experienta in publicitate pentru a stii cum sa ajungi la targetul cheie si sa ii oferi cele mai bune solutii. Un interviu din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

 

La inceputul lunii aprilie, Overground Music a lansat Overground Showroom, o biblioteca video on demand dedicata concertelor, ce propune un serviciu similar altor platforme de streaming video (cum ar fi Netflix). Catalogul contine concerte live ale artistilor din Romania, filmate full HD si cu sunet de înalta calitate. Concertele vor fi disponibile pentru streaming 24/7, iar veniturile generate de platforma vor fi directionate catre artisti. Pentru 9 euro pe luna, echivalentul unui bilet la concert, utilizatorii au acces la toate concertele disponibile în biblioteca online, urmand a fi adaugate periodic productii noi.

Romanita Oprea a vorbit cu Codrut Dumitrescu, Manager Overground Music, si a aflat mai multe despre noua platforma, dar si despre cum si-a inceput drumul in aceasta zona de business, despre provocari si cum sunt afectati de pandemie. Un interviu din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

 

Am stat de vorba, la inceputul lunii Mai, cu Valentin Manescu, fondatorul WEBECOM, companie ce sustine cu solutii digitale afacerile antreprenoriale inca din 2005. Pentru ca ni se pare absolut fabulous, ca in vreme de criza sa vezi efectiv cum explodeaza un domeniu de business, i-am adresat cateva intrebari celui care si-a pus semnatura in peste 1000 de magazine online si site-uri de prezentare romanesti. Un interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

 

 

La inceputul lunii Mai #TalentBet a rupt pisica letargiei, indusa de pandemie. In nici 10 zile de la lansarea programului, initiat de veteranii de la TheAlternativeSchool si Teodora Migdalovici, #TalentBet a demarat in 7 mai, intr-o formula consistenta: 4 clienti – BCR, Carrefour, Dulce Bun, EUROSALT – 14 speakeri si 24 de creativi & strategi inrolati, doritori sa puna umarul – unii din zona antreprenoriala, altii din zona corporate si cativa din mediul universitar. Miza #TalentBet? Solutii fresh pentru dezechilibre de criza, formarea unei trupe de comando creativ gata sa actioneze educat si proactiv la brief-uri sub presiunea timpului, feedback pe portofolii aduse la zi, o industrie vie, treaza, alerta si desteapta. Pasul 2? Cel mai probabil o editie noua, din iunie. Despre toate acestea a fost vorba intr-un interviu, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness, realizat de Marian Costache, cu o parte din initiatorii acestui program.

 

Ramaneti sanatosi si inspirati si sa ne revedem cu bine data viitoare! Va fi nevoie de tot mai multa inspiratie, pentru a reporni campaniile si implicit economia. Ne bazam pe voi, ca veti studia intens acest capitol si veti ajuta la propagarea unor modele interesante, de oameni si business-uri care au reusit. #reinventyourself #reinventyourbusiness

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related