[Noul context] Mihaela Rus: Paradigma comunicării s-a schimbat. Nu vorbim cu consumatori, ci cu oameni. Cu frici, cu nesiguranțe, cu precauții

[Noul context] Mihaela Rus: Paradigma comunicării s-a schimbat. Nu vorbim cu consumatori, ci cu oameni. Cu frici, cu nesiguranțe, cu precauții

Pandemia ne-a făcut să ne așezăm, să respirăm adânc și să regândim fundamentele industriei, spune Mihaela Rus, proprietar & CEO Vitrina Advertising. Industria se va resimți – clienții și-au redirecționat bugetele spre cauze comunitare, stau în expectativă ori își regândesc strategia de comunicare. 

Așa cum economia a scăzut per total în această perioadă, așa a scăzut și advertisingul; mergem în tandem.

Scăderea economică certă pentru 2020 o vom resimți și noi. Efectele în cifre încep să se vadă și vor continua pe această linie până la sfârșitul anului. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Campanii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related