3 tipuri de abordări în campanii de lead nurturing

3 tipuri de abordări în campanii de lead nurturing

Nu e un niciun secret că un lead poate fi convertit într-un client cu un plan bine dezvoltat care încet, dar sigur, direcționează utilizatorul către un traseu de cumpărare convingător. Această campanie de lead nurturing trebuie realizată în funcție de profilul fiecărui cumpărător, într-un mod personalizat și segmentat.

Cum să te gândești strategic la o campanie de lead nurturing, ținând cont că regula cea mai importantă este să faci fiecare utilizator să simtă că vorbești direct cu el? Hai să vedem 3 tipuri de abordări care se pot dovedi folositoare:

 

Ţine cont de timp

Conform unei cercetări Hubspot, este indicat ca echipa ta de vânzări să abordeze un lead de vânzări în primele 5 minute. Dacă trec 30 de minute de la acțiunea care a declanșat noul statut al utilizatorului, șansele de a-l converti sunt din ce în ce mai mici.

Când dezvolți o campanie de lead nurturing, trebuie să acționezi rapid. Construieşte planul cu acţiuni rapide, astfel încât buyer’s journey să fie continuu şi atractiv. Attention span și concurența pot fi câteva provocări majore, deci nu există timp de pierdut.

De exemplu, dacă lead-ul tău a descărcat un ebook despre un anumit subiect, asigură-te că îi trimiți imediat invitația la un webinar pe aceeaşi temă, pe care îl programezi în viitorul apropiat.

 

Comunică pe mai multe canale

Trebuie să fii acolo unde se află şi publicul tău. Iar el nu va rămâne doar pe un singur canal, așteptând conținutul tău. Așadar, cercetează și extinde campania de promovare cât mai larg posibil, folosind o comunicare pe mai multe canale.

Asigură-te că derulezi o campanie pe e-mail, dezvolţi o strategie de retargeting şi un plan de social media în acelaşi timp. Adaptează-ţi site-ul la context, astfel încât să poată fi afișat în limba utilizatorului, de exemplu.

De asemenea, este important să comunici unitar pe fiecare canal, pentru a transmite cât mai bine şi spre cât mai mulţi oameni mesajul.

 

Personalizează-ți comunicarea

Poate acesta este cel mai important sfat: dezvoltă o comunicare personalizată, segmentată pe buyer’s persona. Realizează categorii în funcție de etapa de cumpărare și clasifică utilizatorii în funcție de comportamentul lor. În acest fel, vei putea să adresezi informații mai relevante și să le declanşezi interesul potenţialilor cumpărători.

Nu uita să faci research şi să testezi ideile înainte de a stabili forma lor finală. Acordă-ţi timp și construiește-ți pas cu pas o strategie puternică. Astfel, nu vei câștiga doar clienți, ci și ambasadori pentru brandul tău. 

 

MediaPost Martech împreună cu Interactions oferă o gamă completă de servicii de transformare digitală. Ca parte a grupului MediaPost, activăm de peste 20 de ani pe piața românească și suntem prezenți în 5 piețe europene. Expertiza noastră, construită prin peste 200 de campanii, ne-a ajutat să dezvoltăm o ofertă pragmatică de transformare digitală care s-a bucurat de un succes imediat pe piață. Suntem parteneri HubSpot și SalesForce, lideri în industria de software de automatizare a vânzărilor și marketingului. Ne adaptăm metodologia Inbound la specificul fiecărui client.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mediapost Martech

Serviciile Mediapost Martech acopera domenii precum Digital Transformation sau Marketing Automation. Ca parte a grupului Mediapost, ce include si Interactions precum si alte companii de comunicare si marketing... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related