[Noul context] Ciprian Susanu: Am sărit multe etape în direcția digitalizării și a rolului tehnologiei, etape care într-un alt context ar fi durat 3-5 ani

[Noul context] Ciprian Susanu: Am sărit multe etape în direcția digitalizării și a rolului tehnologiei, etape care într-un alt context ar fi durat 3-5 ani

Toată lumea se concentrează pe management de risc. Prea putini cauta noi oportunitati, crede Ciprian Susanu, Owner Dare Digital. Orice situație de criză are rolul de a cerne într-un mod cât se poate de darwinist mediul în care ne desfășurăm activitatea, adaugă el.

„Survival of the fittest” este o teorie care se aplică extins, inclusiv și poate cu preponderență în mediul de business.

De foarte mulți ani mai degrabă se vorbea despre digitalizare și mai puțin se implementa, inclusiv în industria de advertising.

Noul normal a venit și cu această presiune: de a folosi tehnologia la capacitatea ei, de a face loc pentru inovație, de a elimina surplusuri inutile. Cum a fost drumul industriei de la panică la analiză și reinventare, care sunt concluziile după izolare și ce se poate învăța din criză, povestește Ciprian în rândurile următoare. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dare Digital

Dare Digital este agentia de strategie online si performance marketing cu un model de business care are in centru un ecosistem de parteneri care, in functie de nevoilor clientului, ofera atat servicii de digital 360,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related