[Start in creatie] Robert Bajenaru: Nu poti face parte din industria asta daca nu intelegi toate generatiile

[Start in creatie] Robert Bajenaru: Nu poti face parte din industria asta daca nu intelegi toate generatiile

Din seria dedicata tinerilor din departamentele de creatie, am aflat tot felul de perspective si atitudini, dar am intalnit una la care au subscris majoritatea: se pare ca in advertisingul romanesc lipsesc cel mai mult curajul si indrazneala, pe fondul unei zone de confort exploatata la maximum. Este si parerea lui Robert Bajenaru, PR & Social Media Executive la DigitalWand, care isi foloseste des skillurile de copy si art in activitatea lui.

A studiat Media si Comunicare, la Londra, si in anul doi, o intamplare simpatica i-a confirmat ca se afla in domeniul in care trebuie, mai precis, atunci cand Robert s-a oferit sa faca materiale promotionale pentru clubul la care lucra part-time, desi inca nu stia programe grafice. Au urmat trei internshipuri, in UK, Olanda si Spania, dupa care absolvirea si revenirea in tara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related