Inovatorii isi vor reveni cel mai rapid

Inovatorii isi vor reveni cel mai rapid

Marcile care inoveaza cu o agilitate si o frecventa mai mare decat altele isi vor reveni cel mai rapid in urma pandemiei Covid19 si a crizei economice. Cercetarile panelului Kantar Europanel din perioada recesiunii din 2008-2011 scot in evidenta faptul ca marcile castigatoare au lansat cu 60% mai multe inovatii decat cele care au pierdut cota de piata ‘la raft’ in aceasta perioada*. Mai mult, datele Kantar din BrandZ – cea mai mare platforma de brand equity la nivel global – arata faptul ca pretul actiunilor celor mai inovatoare 20 de marci a crescut de aproape doua ori mai mult decat ritmul de crestere al indicelui S&P 500 dupa criza din 2008.

Nevoia de inovatie nu a fost niciodata mai relevanta, daca ne gandim la revenirea in urma pandemiei. Cele mai recente date din Barometrul Kantar Covid19 indica o evolutie in comportamentele si atitudinile consumatorilor, dictata de noul ritm de viata care transforma modul de a interactiona cu produsele si serviciile si de a le utiliza. Consumatorilor au inceput sa le placa obiceiurile deprinse in perioada izolarii. Mai mult de jumatate dintre ei (52%) considera ca le vor pastra si atunci cand pandemia va trece. Obiceiuri ca: masuri mai ridicate de igiena, alimentatie sanatoasa, petrecerea timpului cu familia si dezvoltarea personala au cele mai mari sanse sa se pastreze. Inovatiile trebuie sa anticipeze evolutia nevoilor si schimbarile in stilul de viata al consumatorilor si sa raspunda la ele.

Kantar deschide astazi calea catre disponibilitatea unei noi suite de solutii de inovatie si dezvoltare de produs in Kantar Marketplace, platforma automatizata de cercetare pentru profesionisti din marketing care isi doresc sa testeze, sa invete ce functioneaza si sa actioneze cu agilitate – pentru a ajuta brandurile sa scurteze ciclurile de inovare si sa creasca viteza de lansare pe piata. Primele solutii lansate sunt cele de testari automatizate de concept si ambalaj, Concept eValuate si Pack eValuate. Acestea vor fi urmate in scurt timp de o solutie automatizata de screenare de idei, Idea eValuate.

In Romania, lansarea Concept eValuate si Pack eValuate in Kantar Marketplace este planificata pentru luna septembrie. Intre timp, aceste solutii sunt disponibile la cerere, prin proiecte dedicate.

Suita de solutii eValuate pune consumatorii in centrul procesului de inovare. Ea cuprinde:

Idea eValuate: Identificarea listei scurte de idei cu cel mai mare potential. Idea eValuate arata cum putem optimiza cele mai promitatoare idei si le pregateste pentru dezvoltarea catre concepte, evaluand raspunsurile explicite si implicite ale consumatorilor si apropiindu-se, astfel, cat se poate de bine de comportamentul real de cumparare.
Concept eValuate: Ajuta la selectarea conceptelor cu cel mai mare potential si arata cum pot fi imbunatatite pentru a maximiza cresterea brandului. Concept eValuate se bazeaza pe norme dezvoltate din testarea a peste 100,000 de concepte si pe indicatori cu valoare anticipativa si imbunatateste rata de succes a inovatiilor cu 50%, un aspect demonstrat. Rezultatele studiului sunt disponibile in doar 24 de ore.
Pack eValuate: Ambalajul este extrem de important in contextul curent al existentei unui numar din ce in ce mai mare de produse si formate in magazinele fizice si online. Pack eValuate ajuta la identificarea rapida a celor mai bune propuneri de design si la optimizarea ambalajelor.
Product eValuate: Testeaza produsele rapid, la domiciliul respondentilor, pentru a le imbunatati si a le maximiza potentialul la lansare. Product eValuate se bazeaza pe Home Tester Club, un panel constand in 2.4 milioane de consumatori, pentru a testa produsele intr-un context real, in momentele de utilizare. Product eValuate ofera un feedback valoros, sustinut de rating-uri si de clipuri video, de la consumatori implicati.

Will Galgey, CEO al Kantar Marketplace, declara urmatoarele referitor la lansarea solutiilor eValuate pe platforma Kantar Marketplace:

“In perspectiva recuperarii din urma pandemiei Covid19, este mai important ca niciodata sa identificati ideile care va vor transforma business-ul si sa le dezvoltati rapid. In competitia producatorilor de a anticipa impactul noilor comportamente asupra portofoliului lor, ei au nevoie sa inteleaga motivatiile si aspiratiile consumatorilor si sa creeze solutii relevante si atractive. Si acest lucru trebuie sa se intample rapid! Sucesul in aceasta perioada plina de provocari va fi determinat de cat de potrivita, relevanta si diferita este propunerea lor, dar si de viteza ei de lansare. Inovatiile extraordinare din aceasta perioada vor accelera revenirea din criza economica post-pandemie si, in egala masura, vor sustine cresterea brandului pe termen lung. 70 dintre companiile din Fortune 100 folosesc deja expertiza Kantar in domeniul inovatiilor; aceasta noua suita de solutii disponibile in Kantar Marketplace reprezinta o resursa foarte buna pentru aceste companii si pentru alti jucatori inovatori.”

 

Kantar este liderul global in oferirea de insight-uri demonstrate si servicii de consultanta de brand si comunicare. Kantar are o intelegere completa si unica in industria sa despre cum gandesc, simt si actioneaza oamenii, fiind prezent la nivel global si local in mai mult de 90 de piete. Combinand expertiza profunda a specialistilor sai, cunoasterea bazata pe resurse de date si norme greu de egalat si cele mai inovative platforme tehnologice si de analytics, Kantar isi ajuta clientii sa inteleaga oamenii si ofera inspiratie marcilor pentru a creste.

Kantar Marketplace este o platforma automatizata de cercetare de piata, conceputa pentru profesionistii din domeniul research-ului si marketingului si pentru agentiile care isi doresc sa testeze, sa invete ce functioneaza si sa actioneze mai agil. Este singura platforma de cercetare de marketing cu solutii care au obtinut validari cu vanzarile si cu cresterea de brand equity din surse independente. Suntem dedicati sustinerii clientilor in a descoperi insight-uri valoroase prin intermediul surselor verificate de acces la consumatori, dashboard-urilor intuitive la care oferim acces direct si consultantei specializate – in peste 70 de tari.

 

*Sursa: BG20: Baza globala formata din 20,000 marci, construita cu scopul de a intelege motoarele cresterii brandurilor

Principalele solutii eValuate vor fi lansate in 35 tari pana la finalul lunii august si vor fi urmate de alte solutii si tari in viitorul apropiat. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related