Lista castigatorilor AdPrint 2011

Category A. BEST USE OF

Best Use of Art Direction

Winner
TEAM: Mark Fairbansk
AGENCY: Abbott Mead Vickers BBDO
PRINT: Museum of Childhood Campaign
EXECUTIONS: Fingers, Minds, Plasticine, Teacher

Best Use of Copywriting
Winner
TEAM: Adam Kean, Gary Turner, Jamie Marshall , Tom Ewart
AGENCY: Publicis London
PRINT: Be The Difference
EXECUTIONS: Plasticine, Tea, Crisp

Best Use of Photography
Winner
TEAM: Alexandra Offe, Frederic Royer, Veronique Sels
AGENCY: Publicis Conseil Paris
PRINT: Asphaltisation
EXECUTIONS: Woman, Young Man, Old Man

Best Use of Illustration
Winner
TEAM: Cristian Scurtu, Emanuel Borcescu, Liviu Turcanu
AGENCY: Mercury360
PRINT: Longer day
EXECUTIONS: Street, Office

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

ewfwe dsfsdf
acum 8 ani
Am fost aseara la asa numita gala Adprint. Niciodata nu am vazut ceva mai jenant. O lipsa totala de respect pentru participanti, pentru cei care au dat bani pentru acest festival. Adica, cum ar veni, pentru clientii acestui festival.

Am mers acolo pentru a mai simti gustul unei gale de premiere a unui festival cu pretentii europene. Si pentru berea gratis, ce-i drept.

Dar am avut parte de ceva care a depasit imaginatia oricarui creativ. Mai precis, o gala de premiere care a durat nu mai mult de 5 minute. Un Bortzun plictisit si, presupun, deja ametit de alcool, s-a urcat la ora 9.15 pe scena si, cinci minute mai tarziu, cobora de pe scena satisfacut ca a luat banii agentiilor si si-a mai umflat conturile offshore, zice-se, cu niste banuti facuti cinstit.

Ce s-a intamplat in cele 5 minute de care vorbesc? Bortun si-a inceput discursul spunand ca va decerna premiile putinelor agentii romanesti care au luat unul, pentru ca cele straine lipsesc. Si a acordat 4 premii, daca nu ma insel, pentru ca e posibil sa fi pierdut inceputul, dat fiind ca putini s-au prins ca aia chiar e gala de premiere. A insirat pur si simplu cele 4 premii, oamenii respectivi au urcat pe scena si au multumit, cei de public se incurajau sa aplaude pentru ca incepeau sa se prinda ca aia chiar e marea gala de premiere si, pana sa ne dumirim, totul s-a terminat.

Oi fi eu de moda veche, dar am mers acolo ca sa vad o gala de premiere. Voiam sa vad fiecare categorie cu nominalizatii, voiam sa simt tensiunea cand se anunta castigatorul categoriei, voiam sa vad cine ce a inscris, ce a ales juriul ca shortlist-uri si ce a premiat, ca sa-mi dau seama de nivelul de jurizare si de criteriile actuale de premiere. Dar nu am avut parte de asa ceva. De fapt, am ajuns sa suspectez ca nu a fost nici un juriu si ca Bortun a jurizat singur.

Pe viitor, agentiile ar trebuie sa se fereasca de produse festivaliere made by Bortun, daca asta e nivelul.



Branded


Related