[SoMe 2020] Irina Serbulea: Se comunică foarte grijuliu în social media. E mai simplu și mai eficient ca niciodată să taxezi gafele brandurilor

[SoMe 2020] Irina Serbulea: Se comunică foarte grijuliu în social media. E mai simplu și mai eficient ca niciodată să taxezi gafele brandurilor

Să ne mutăm cu toții pe internet și să trăim acolo fericiți împreună până la adânci bătrâneți. Cam acesta a fost planul principal de supraviețuire al omenirii pe timp de pandemie. Și cum coabitarea cu noul virus va mai continua o perioadă, am zis să privim mai bine în social media și să vedem cât de fericiți împreună conlocuiesc oamenii și companiile.

Ne-am spus, de asemenea, să dăm la o parte impresiile de suprafață, să vorbim cu oamenii de social media din agenții și să aflăm tot. Cum au reacționat clienții la pandemie, care sunt sensibilitățile noilor bule sociale cu care vorbesc în fiecare zi, cum țin pasul cu noul limbaj universal în continuă transformare, ce e pe val în 2020, care sunt conversațiile din care trebuie să faci parte. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related