[A New Now] Manu Drosu: Am ajuns la ideea de distantare sociala, dar apropiere sentimentala

[A New Now] Manu Drosu: Am ajuns la ideea de distantare sociala, dar apropiere sentimentala

Nu stim cum va arata viitorul, dar stim că il vom descoperi împreuna. Este insightul de la care a pornit Manu Drosu, in crearea lucrarii "Together Apart", pentru competitia  "A New Now" Design Challenge by George. Ideea ca distantarea sociala inseamna si un pretext de a ne apropia mai mult are sens, din moment ce simtim mai acut nevoia de a ne conecta cu cineva. 

"Am devenit stangaci si reci, dar am invatat cum sa ne apropiem si sa formam conexiuni mult mai puternice ca inainte. De aici a venit si ideea celor doua persoane care nu se ating."

Manu este designer freelance in Bucuresti si urmareste in mod special zona ilustratiilor editoriale. Transformarea lumii in care traim si capacitatea instinctului uman de adaptare la situatii neconventionale au motivat-o sa abordeze brieful nostru. Asteptam, in continuare, inscrierile celor care si-au gasit propriile motivatii si vor sa contribuie cu viziunea lor la crearea unei masti reprezentative pentru 2020. Intre timp, o cunoastem mai bine pe Manu.

 

Scurt bio

Sunt din Iasi si am 23 de ani. Facultatea am facut-o in Iasi, la Enescu si dupa m-am mutat in Bucuresti. Anul asta am decis sa fac freelancing si sa ma axez doar pe cariera si pot sa spun ca sunt intr-o continua cautare de colaborari. 

 

"A New Now" Design Challenge by George

M-am entuziasmat cand am vazut acest challenge. Apreciez ca se pune accentul pe masca si ca proiectul incurajeaza purtarea ei. Acum trebuie sa impulsionam oamenii sa respecte masurile impuse mai mult ca niciodata.

 

Urmaresc de ceva vreme proiectele care au fost realizate cu sprijinul identitatii George. Tin minte cand am vazut prima data OOh-ul de la George si mi-am zis "asta da reclama", asa ca am luat creionul in mana imediat cum am vazut concursul.

Tema e nice si de actualitate. M-am gandit de cateva ori sa fac design pentru masti, iar concursul a fost un motiv in plus sa ma pun pe treaba.

 

Inspiratia

Am observat la mine si la persoanele cunoscute cat de mult ne-a impactat pandemia. Am devenit stangaci si reci, dar am invatat cum sa ne apropiem si sa formam conexiuni mult mai puternice ca inainte. De aici a venit si ideea celor doua persone care nu se ating, dar stau intr-o pozitie care denota apropierea pe plan sentimental.

Dupa cateva schite strambe si doua foi rupte, am ajuns la ideea de distantare sociala, dar apropiere sentimentala.  

 

Brief & obstacole

Mi-a atras atentia ideea ca lumea se transforma si noi ne transformam odata cu ea. Pentru ca punctul meu de interes principal sunt ilustratiile editoriale, e nice sa ilustrez o tema de actualitate.

Mereu cand termin o lucrare am impulsul sa o schimb sau sa o imbunatatesc, de aceea simt ca niciodata nu pot sa spun ca o lucrare este terminata. Simt mereu ca este loc de mai bine. Obstacolul meu constant este ca imi este greu sa ma detasez de lucrare.

 

Ce le transmiti juratilor

Nu am multi prieteni, de aceea nu am multe like-uri la lucrare.

 

Ce ai vrea sa stie publicul

Depinde de fiecare persoana cum interpreteaza ceea ce vede. Imi doresc sa se regaseasca in tema si sa simta empatie cand imi vad ilustratia.

 

Relatia cu masca

Nu imi aduc aminte ziua, dar stiu ca am inceput sa port masca imediat cum am aflat ca este virusul la noi in tara.

Avem o relatie stabila. Mereu port masca si recomand tuturor sa se protejeze si sa ii protejeze pe cei din jur prin purtarea mastii. Port masti chirurgicale, pentru ca le schimb des. Nu plec fara masca si dezinfectant.

 

Ce spune masca despre 2020

Masca a fost o schimbare foarte mare si este in continuare, pentru ca unele persoane se acomodeaza mai greu la acest mod nou de a trai. Este in firea noastra sa ne acomodam cu schimbari si sa invatam sa traim cu ele. Mama mi-a spus mereu ca dupa perioade dificile, urmeaza o perioada foarte frumoasa. Nu stiu ce spuneti voi, dar eu tin sa o cred pe mama.

[Citeste Brieful pentru a crea Masca anului si inscrie-te in competitie aici]

George

George este primul banking inteligent din Romania. George se defineste Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. George se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.

Inovator, conectat la tehnologie, George este interesat de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale. In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans o comunitate digitala care ii impartaseste preocuparile la intersectia dintre arta, trenduri si tehnologie. 

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related