[A New Now] Laurentiu Iordache: Mi-am amintit de cateva fotografii de prin Italia si Spania unde oamenii, izolatii fiind, au gasit solutii pentru a se bucura in continuare de viata

[A New Now] Laurentiu Iordache: Mi-am amintit de cateva fotografii de prin Italia si Spania unde oamenii, izolatii fiind, au gasit solutii pentru a se bucura in continuare de viata

Iata, avem si un fotograf printre creatorii de masti care s-au inscris la "A New Now" Design Challenge by GeorgeLaurentiu Iordache este fotograf de produs si fotografie industriala, iar partea de design este un hobby cultivat din copilarie. A creat o masca prin care oamenii "sa vada" un nou acum, o solutie buna la situatia actuala. E nevoie de o perspectiva optimista, crede el, care sa ne ajute sa trecem cu bine prin aceasta perioada neobisnuta.

Peste 200 de versiuni ale acestui nou prezent au fost transpuse in cele mai surprinzatoare si diverse designuri de masti. Priveste-le pe toate cu atentie si voteaza designul care te-a impresionat cel mai mult. Poti vota masca anului pana pe 10 septembrie.

De ce s-a inscris Laurentiu in competitie, de unde a venit inspiratia pentru masca lui, care e perspectiva lui asupra lui 2020, vedeti in randurile de mai jos. 

 

Scurta biografie

Sunt fotograf de produs si fotografie industriala - probabil singurul din Galati care nu (mai) face fotografie de nunti de multi ani - si cariera de fotograf comercial a pornit cam 18 ani in urma, unde stockphotography era in plina ascensiune. Daca ma defineste ceva, atunci este imaginatia, creatia. Aici ce am lucrat de curand, fara client, evident: Imartgination 2021.

Partea de grafica si design a fost un hobby din copilarie, unde aveam colectie de etichete de vin de la Murfatlar (mama lucra acolo) si eram fascinat de grafica lor... inca mai sunt un iubitor de tot ce inseamna design ambalaje.

 

"A New Now" Design Challenge by George 

Primul criteriu pentru mine la orice concurs este jurizarea; si eu am jurizat concursuri, asa ca nu intru in concursuri pe "like-uri". Alt criteriu important care m-a atras a fost faptul ca sunt abonat la IQads, sunt profesionisti deci stiu ceea ce fac. Apoi provocarea pe situatia actuala, impusa de pandemie.

 

De unde a venit inspiratia

Intodeauna eu leg inspiratia de cererea clientului. Si cel mai clar se afla in titlu, slogan. Am facut vreo 3-4 variante, inclusiv abstracte, dar nu se legau de titlu. Ce este nou acum, altceva, dar sa fie solutie pentru viata cotidiana. Si mi-am amintit de cateva fotografii de prin Italia si Spania unde oamenii, izolatii fiind, au gasit solutii pt a se bucura in continuare de viata, de pasiuni, etc.

 

Brieful

In primul rand m-a surprins ca pana acum nu a aparut nimeni in piata cu acest tip de reclama atat de eficient (felicitari echipei care lucreaza in aceasta campanie!) tinand cont ca purtam o masca, instinctual omul cauta contactul cu ochii la alta persoana, si mesajul transmis "prin masca" este f bun.

Ca si obstacole cred ca ar fi claritatea mesajului unde, fara cuvinte, oricine vede acea masca sa priceapa "un nou acum". Altul ar fi de culori. Deja imi imaginam cate doamne/ d-soare, vor fi constranse de culoarea mastii care nu se asorteaza cu bluza, fusta sau rochia lor. Este si asta o realitate, nu? :)

 

Ce transmiti juriului si publicului

Juriului ii transmit doar atat: ma bucur ca stiti exact ce veti alege pentru campania asta.

Publicului, doar "sa vada" cand privesc masca un nou acum, o solutie buna la situatia actuala.

 

Relatia ta cu masca

Cand am purtat masca prima data, mi-a venit usor, pentru ca am facut urgent in casa cateva serii de fotografii pentru stock. In market apoi, am simtit un disconfort la inceput, dar m-am obisnuit repede.

Am crescut cu cheia de gat, asa ca acum cand plec de acasa, verific si portofelul daca are masca de protectie pliata in interior. Prefer o masca personalizata si probabil ca de anul asta multe companii vor aduce in piata masti superioare celei de unica folosinta, pe care s-o folosesti permanent, schimband doar filtrele.

 

Ce spune masca despre 2020

Daca masca (si distantarea) este simbolul anului 2020, ar trebui sa vina cu alternative care sa reconecteze natura umana. Pot fi actiuni sau mesaje, cert este ca optica noastra trebuie sa fie indreptata spre alternative de convietuire unde sa fim cel putin functionali, daca nu si fericiti.

Inca o data felicitari intregii echipe si dincolo de premii, provocarea pe care ne-au adus-o a fost una frumoasa, actuala, optimista.

Asteptam voturile voastre pentru a alege masca anului.
Vezi designurile propuse si voteaza-le pe cele care te-au impresionat.

[Votează aici masca anului]

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related