[Cu toţii pe Tik Tok] Iarina Comănescu: Ce m-a uimit și continuă să mă uimească la TikTok este forța de viralizare pe care o oferă utilizatorilor

[Cu toţii pe Tik Tok] Iarina Comănescu: Ce m-a uimit și continuă să mă uimească la TikTok este forța de viralizare pe care o oferă utilizatorilor

Iarina Comănescu, Strategic Planner Friends\TBWA Bucharest, petrece minim două ore pe zi dând scroll și vânând noi trenduri pe Tik Tok. Este un tărâm al creativității care trebuie înțeles înainte de a descăleca acolo cu brandul și obiectivele lui. Dar cei care știu să îl folosească, pot duce publicitatea la un nou nivel, crede Iarina. 

Avantajul principal este viteza cu care se propagă orice pe această platformă. Dezavantajul ar fi durata optimă a unui video de pe TikTok, care este de 30 de secunde. Timpul este scurt, iar brandurile trebuie să vină cu ceva concis, extrem de relevant și catchy.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related