“România Livrează” cu FAN Courier și Marks

“România Livrează” cu FAN Courier și Marks

Noua campanie FAN Courier semnată de Marks vorbește despre o Românie care livrează, chiar și în fața unor provocări nemaiîntâlnite. În momente de incertitudine și teamă, ne-am mobilizat și am găsit noi drumuri unii către alții, realizând cât de mult ne putem ajuta, chiar și de la distanță.

Campania “România Livrează” își propune să ne amintească tuturor că avem puterea de a merge mai departe, cu responsabilitate și grijă pentru cel de lângă noi. Dar, mai mult decât atât, aveam puterea de a modela o nouă “normalitate”, mai bună și mai sănătoasă decât cea dinainte de pandemie.

 

În plus, campania ilustrează modul în care FAN și-a continuat misiunea de a conecta oameni și industrii, oricât de multe urcușuri și coborâșuri a avut drumul. Cu ajutorul celor care au continuat să vină la birou, în depozit sau pe teren, toți ceilalți au putut sta acasă, în siguranță. Iar personalul medical, spitalele și comunitățile vulnerabile au putut primi ajutorul de care aveau nevoie.

Încă de când a început pandemia, am demonstrat că România livrează, că suntem o comunitate care găsește soluții și pune pe picioare inițiative prin care să ne ajutăm singuri. Prin intermediul fundației sale, FAN Courier a sprijinit sute de proiecte umanitare. Mașinile FAN au transportat, și încă mai transportă, aparatură medicală, echipamente de protecție, dar și alimente pentru comunitățile vulnerabile sau cărți și echipamente IT pentru școala online.

 

Nicicând n-a fost mai multă nevoie ca FAN să își continue drumurile, decât în momentul în care lumea întreagă s-a oprit în loc. Cu ajutorul Fundației FAN Courier, au fost livrate peste 300.000 de viziere de la viziere.ro, tone de măști, ventilatoare, teste, paturi de terapie intensivă și alte materiale medicale de la Asociația Relațiilor Comunitare și 4 tone de calculatoare recondiționate de către cei de la Ateliere fără Frontiere pentru copiii din mediul rural. Iar acestea sunt doar o mică parte din transporturi. 

Este o continuare naturală și obligatorie a campaniei FAN din primăvară. Încă suntem sub zodia covid19 - din păcate. Obligatorie pentru că FAN Courier - compania, demonstrează că cea mai frumoasă promisiune este acțiunea. Și, prin intermediul Fundației FAN Courier, a făcut ce știe mai bine: a livrat ce a fost nevoie, unde a fost nevoie.”, Dan Hagiu (C.D. Marks).

 

Spotul “România Livrează” susține mesajul campaniei printr-o serie de momente care ne arată că pandemia e o ocazie de a face lucrurile mai bine. Împreună găsim alternative, devenim mai empatici, ne concentrăm pe ce e, cu adevărat, valoros, înțelegem că fiecare dintre noi are un rol important de jucat și îl luăm în serios.

 

Perioada plină de incertitudine pe care o traversăm ne-a apropiat mai mult decât oricând și ne-a învățat că doar împreună vom reuși să depășim provocările actuale. "România Livreaza" este o campanie care vorbește despre responsabilitatea civică, despre datoria pe care fiecare dintre noi o are față de întreaga societate, despre impactul pozitiv pe care îl putem avea asupra celorlalți prin gesturi mici, dar esențiale. Împreună mergem mai departe și continuăm să livrăm nu doar colete, ci și speranță. Și nu ne oprim aici!”, Adriana Manu (Marketing & PR Manager, FAN Courier).

 

În martie, când a început această perioada nouă pentru noi, am simțit că este momentul să ne implicăm și să fim acolo unde trebuie, alături de cei care au donat și au vrut să trimită către spitale, instituții, copii, bătrâni ceea ce au avut nevoie.”, Magda Popescu (Director Executiv Fundația FAN Courier).

 

Campania e un mod de a le mulțumi tuturor celor care au luptat și care au donat în aceste momente dificile, dar și o cale prin care brandul își reafirmă implicarea în misiunea de a ține România pe drumul cel bun. Cu livrări Mari, cu M mare, dar și cu livrările mici, de zi cu zi. Toate, esențiale. FAN Courier e alături de clienții săi, fie că vorbim de familii sau de industrii întregi, pentru că doar împreună putem s-o scoatem la capăt.

 

Echipele participante

Marks
Evelina Vrânceanu, Client Service Director
Sabina Stănciucu, Group Creative Director
Dan Hagiu, Creative Director
Irina Radu, Copywriter
Maria Ștefăniță, Senior Art Director
Anca Mihalache, Art Director

FAN Courier
Adriana Manu, Marketing & PR Manager
Magda Popescu, Director Executiv Fundația FAN Courier
Mălina Petrescu, Marketing Specialist

Avanpost
Goran Mihailov, Director
Răzvan Cliza, Producer
Radu Voinea, DOP
Laura Marin, Production Manager
Alex Bogdan, Production Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related