[Cu toţii pe Tik Tok] Alexandra Ion: Tik Tok este ca un playground imens, poate chiar un fel de Disneyland virtual. Poate fi și ca un bâlci

[Cu toţii pe Tik Tok] Alexandra Ion: Tik Tok este ca un playground imens, poate chiar un fel de Disneyland virtual. Poate fi și ca un bâlci

Alexandra Ion, Digital Manager Golin, a luat în serios platforma de joacă și experimentare a adolescenților chiar de la început. Trebuie să fii acolo, pe internet, chiar când se întâmplă lucrurile, spune ea. Altfel nu poți ține pasul. Apoi, Tik Tokul este pentru toată lumea, dar nu pentru toate brandurile, explică Alexandra. Companiile ar trebui să intre în acest spațiu nou cu băgare de seamă. 

Dacă un brand intră pe Tik Tok pentru că are FOMO, ar trebui să se dea un pas inapoi și să gândească lucrurile la rece. 

Nu este ușor să faci content pe Tik Tok, în ciuda a ceea ce s-ar crede. De altfel, Alexandra Ion dă la o parte prejudecățile: ele vin doar din superficialitatea și indiferența cu care tratăm uneori noul. Propune în schimb curiozitatea de a intra și de a descoperi. Ceea ce facem și noi în rândurile de mai jos:

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related