[Cine a furat Craciunul] Irina Becher: Nu cred că ne mai deranjează clișeele cu oameni fericiți care zâmbesc fără motiv sau familia îmbrăcată în pulovere cu motive festive

[Cine a furat Craciunul] Irina Becher: Nu cred că ne mai deranjează clișeele cu oameni fericiți care zâmbesc fără motiv sau familia îmbrăcată în pulovere cu motive festive

Nu numai ca imbratisam clisele de Craciun de anul acesta, dar o facem si mai repede. ”Mulți dintre noi au împodobit bradul mai repede. Măcar e ceva nou în casa în care am stat deja prea mult anul acesta”, spune Irina Becher, Creative & Business Development Director, P&G Unit, Leo Burnett București. Am discutat cu ea despre ce campanii de sezon pregatesc in agentie, cum difera modul de lucru si care sunt trendurile din acest an:

”Observ două tendințe: abordarea „facem total abstracție de ce se întâmplă și comunicăm ca și când n-ar fi” și „comunicăm cumva în context, dar nu foarte, ca să nu atingem un punct prea sensibil”. Îmi mai place să cred că există un trend timid, legat de solidaritate, de ajutor pentru alții.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related