[Start in creatie] Irina Focsa: Auzisem multe povesti ”de speriat” si deja aveam mixed feelings despre ce inseamna publicitatea. Ma bucur ca am avut curajul sa trec peste ele

[Start in creatie] Irina Focsa: Auzisem multe povesti ”de speriat” si deja aveam mixed feelings despre ce inseamna publicitatea. Ma bucur ca am avut curajul sa trec peste ele

Primele interviuri nu se uita niciodata. Este acea perioada cand incercam sa parem mai mult decat suntem. Si ce sa vezi, cand totul merge bine, ne dam seama ca noi chiar suntem mai mult decat credem. Pentru Irina Focsa, Jr Copywriter, Line Agency, asta s-a intamplat dupa absolvirea studiilor de licenta, cand a gasit un compromis intre un job care nu o reprezenta in mod special si masterat. Intr-o zi insa, a trimis un email agentiei in care voia sa lucreze si un an mai tarziu, simte ca este in locul potrivit. 

Fiind la inceput de drum, interviurile mi se pareau putin intimidante, dar incercam sa le arat cat de mult imi doresc o oportunitate. Un plus a fost felul in care ma prezentam, atitudinea: stiam ce vreau si eram dispusa sa muncesc ca sa obtin asta. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Line Agency

Creativity and novelty drive us. ​Impactful results is what we always achieve. ​Outside the box thinking and intensive research are our tools for delivering meaningful strategies. ​Determination and enthusiasm stand... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related