[Marcom 2021] Silvia Teodorescu: Ne pregatim pentru momentul in care comunicarea va consta doar in imagine si sunet, iar acest moment va veni mai repede decat ne asteptam

[Marcom 2021] Silvia Teodorescu: Ne pregatim pentru momentul in care comunicarea va consta doar in imagine si sunet, iar acest moment va veni mai repede decat ne asteptam

Toti avem planuri pentru revenirea la normal. Si ele includ petreceri, calatorii, imbratisari, cafele nesfarsite cu prietenii. Dupa frica si incertitudine, ne-am obisnuit sa credem ca oamenii vor da o mare petrecere, isi vor alunga emotiile negative cu muzica, dans si mult consum de orice, spune Silvia Teodorescu, General Manager, Zaga Brand. Dar lucrurile nu vor fi chiar asa, adauga ea.

Eu cred ca suntem din ce in ce mai educati si mai prudenti dupa fiecare val de criza de orice fel care ne atinge. As prefera ca din Roaringul anilor ’20 sa luam partea de renastere si redefinire a artei si culturii, nu doar pentru ca a fost cea mai vaduvita in pandemie, ci in special pentru ca vom incepe sa realizam cat de important este sa te manifesti la cel mai inalt nivel la care oamenii se pot masura pe verticala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related