[Marcom 2021] Ioana Manoiu: Consumatorii se asteapta ca brandurile sa se implice, sa rezolve marile probleme ale lumii, sa preia job-ul guvernului si al ONG-urilor

[Marcom 2021] Ioana Manoiu: Consumatorii se asteapta ca brandurile sa se implice, sa rezolve marile probleme ale lumii, sa preia job-ul guvernului si al ONG-urilor

Prioritatile s-au schimbat, paradigma este inside-out, lumea se invarte in jurul casei si oamenii isi concentreaza resursele la baza piramidei lui Maslow. Dar in istoria omenirii, momentele de criza si incertitudine au lansat noi inovatii si au schimbat perspectivele cu privire la ceea ce conteaza cel mai mult pentru oameni, crede Ioana Manoiu, General Manager GMP PR. In ceea ce priveste piata de comunicare, este timpul pentru un marketing reset, crede ea:

Este momentul ca brandurile nu doar sa isi redefineasca rolul, ci sa sustina societatea in moduri fara precedent. Sa se implice mai mult, mai vizibil.  Sa arate empatie, relevanta, leadership si viziune.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related