[PR Playbook] Ioana Mănoiu: Nu mai știi unde începe și unde se termină PR-ul. După ani de zile de ultra-specializare, am redevenit generaliști, suntem și preoti și doctori și psihologi

[PR Playbook] Ioana Mănoiu: Nu mai știi unde începe și unde se termină PR-ul. După ani de zile de ultra-specializare, am redevenit generaliști, suntem și preoti și doctori și psihologi

PR-ul e în tranziție: între AI și umanitate, între awareness și sens, crede Ioana Mănoiu, General Manager GMP & U. În mijlocul schimbărilor rapide și al transformărilor masive de paradigmă, al crizelor globale și al presiunii sociale, al algoritmilor care dictează mersul lucrurilor, unitatea de măsură este caracterul. PR-ul nu mai merge „unde e publicul”, ci unde se construiește încrederea. 

"În 2025, „zgomotul” e mai dens ca niciodată – și nu doar cantitativ, ci și algoritmic, emoțional și ideologic. Curajul sparge algoritmul. Nu e suficient să fii corect – îți trebuie disponibilitatea de a experimenta acolo unde ceilalți joacă safe", spune Ioana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related