[Gen Z] Andreea Apostoliu & Codrin Badescu: Omul Z este o ființă hipercognitivă, un digital native și un cameleon care nu vrea să se limiteze la un singur fel de a fi

[Gen Z] Andreea Apostoliu & Codrin Badescu: Omul Z este o ființă hipercognitivă, un digital native și un cameleon care nu vrea să se limiteze la un singur fel de a fi

Un good cop și un bad cop au o conversație despre generația Z. Nu neapărat în ordinea aceasta a rolurilor, dar vorbim azi cu Andreea Apostoliu, Digital Strategist, și Codrin Badescu, Social Strategist MRM Romania, despre tineri și bătrâni, banii pe care îi au de cheltuit, diferențele de netrecut și asemănări universale. De exemplu, unele cifre vehiculează că peste 30% din populația lumii e gen Z, puterea lor de cumpărare e de $143 bilion, iar brandurile nu știu cum să îi mai fugărească pe Tik Tok.

Am început de câțiva ani să tatonăm terenul cu ei. Experimentăm conținut, încercăm să fim mobile-first mereu, explorăm noi platforme și intrăm des pe urban dictionary să traducem slangul lor. :) Dar suntem încă într-un proces de învățare, ca să înțelegem ce e relevant și ce nu, spune Codrin

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related