![[Marcom 2024] Irinel Ionescu: Multi “supravietuitori” post Covid din industriile afectate cel mai tare de pandemie si-au canalizat energia spre branding, dorind sa isi consolideze pozitia in piata](https://media.iqads.ro/2024/03/img-5415-6-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Irinel Ionescu
![[Marcom 2024] Irinel Ionescu: Multi “supravietuitori” post Covid din industriile afectate cel mai tare de pandemie si-au canalizat energia spre branding, dorind sa isi consolideze pozitia in piata](https://media.iqads.ro/2024/03/img-5415-6-cover-410.jpg)
![[Marcom 2022] Irinel Ionescu: Ne vom concentra pe fluidizarea work-flow-ului si pe eficienta. S-au dus vremurile in care ne permiteam sa visam la o linie 2 zile](https://media.iqads.ro/2022/01/irinel-ionescu-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Irinel Ionescu: Ne vom concentra pe fluidizarea work-flow-ului si pe eficienta. S-au dus vremurile in care ne permiteam sa visam la o linie 2 zile
![[Branding Trends] Irinel Ionescu: Functioneaza simplitatea si claritatea, iar in momentul in care propozitia ta de vanzare se transforma intr-o fraza, m-ai pierdut](https://media.iqads.ro/2020/04/irinel-ionescu-cover-410.jpg)
[Branding Trends] Irinel Ionescu: Functioneaza simplitatea si claritatea, iar in momentul in care propozitia ta de vanzare se transforma intr-o fraza, m-ai pierdut
![[2020. Ghid de supravietuire] Irinel Ionescu: Pentru mine a fost urat ca dupa ce a trecut lockdown-ul si a venit vremea frumoasa, mi-am rupt si celalalt picior](https://media.iqads.ro/2020/12/irinel-ionescu-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Irinel Ionescu: Pentru mine a fost urat ca dupa ce a trecut lockdown-ul si a venit vremea frumoasa, mi-am rupt si celalalt picior
![[Noul context] Irinel Ionescu: Companiile vor intelege ca “play safe” este “play dead” in unele industrii](https://media.iqads.ro/2020/04/irinel-ionescu-cover-410.jpg)
[Noul context] Irinel Ionescu: Companiile vor intelege ca “play safe” este “play dead” in unele industrii
![[Reguli de pitch] Irinel Ionescu (Ampro): Noi, agentiile, incurajam ocolirea acestor reguli prin participarea in pitch-uri care nu respecta acest ghid](https://media.iqads.ro/2019/08/image1-6-cover-410.jpg)
[Reguli de pitch] Irinel Ionescu (Ampro): Noi, agentiile, incurajam ocolirea acestor reguli prin participarea in pitch-uri care nu respecta acest ghid
![[Unde esti, brandingule?] Irinel Ionescu (Ampro): Cel mai mult ma enerveaza internationalizarea asta dusa la extrem, in care multe branduri locale isi pierd diferentiatorii si identitatea](https://media.iqads.ro/2018/06/seb-5247-cover-410.jpg)
[Unde esti, brandingule?] Irinel Ionescu (Ampro): Cel mai mult ma enerveaza internationalizarea asta dusa la extrem, in care multe branduri locale isi pierd diferentiatorii si identitatea
![Irinel Ionescu (AMPRO Design): "Industria locala de comunicare" din Campulung Muscel este in mare parte bazata pe productie: bannere, afise, invitatii de nunta](https://media.iqads.ro/2015/01/334110-449633748391377-1110189989-o-cover-410.jpg)
Irinel Ionescu (AMPRO Design): "Industria locala de comunicare" din Campulung Muscel este in mare parte bazata pe productie: bannere, afise, invitatii de nunta
![[Cum se fac ambalajele in Romania] Irinel Ionescu: Am propus ambalaj facut din lant, am propus ambalaj care ingloba augmented reality, am pus vin intr-o sticla de lapte](https://media.iqads.ro/2014/10/irinel-ionmescu-cover-410.jpg)
[Cum se fac ambalajele in Romania] Irinel Ionescu: Am propus ambalaj facut din lant, am propus ambalaj care ingloba augmented reality, am pus vin intr-o sticla de lapte
![[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de branding] Irinel Ionescu: Vad multi dintre oamenii cu care lucrez ca se "imprietenesc" pe Facebook cu oameni de la client](https://media.iqads.ro/2014/09/seb-5247-cover-410.jpg)
[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de branding] Irinel Ionescu: Vad multi dintre oamenii cu care lucrez ca se "imprietenesc" pe Facebook cu oameni de la client
![[In pitch] Irinel Ionescu (AMPRO Design): Daca primim un brief "cu de toate", cel mai probabil nu participam in pitch](https://media.iqads.ro/2014/03/pitch1-cover-410.jpg)
[In pitch] Irinel Ionescu (AMPRO Design): Daca primim un brief "cu de toate", cel mai probabil nu participam in pitch
![Irinel Ionescu (AMPRO Design) despre experienta jurizarii de la Recreate Packaging 2014 din Helsinki](https://media.iqads.ro/2014/02/irinel-cover-410.jpg)
Irinel Ionescu (AMPRO Design) despre experienta jurizarii de la Recreate Packaging 2014 din Helsinki
![[Brandingul si clientii] Irinel Ionescu (AMPRO Design): Clientii sunt intotdeauna dispusi sa afle multe lucruri noi despre branding, dar de foarte putine ori sunt dispusi sa le si aplice](https://media.iqads.ro/2013/11/branding-2-cover-410.jpg)
[Brandingul si clientii] Irinel Ionescu (AMPRO Design): Clientii sunt intotdeauna dispusi sa afle multe lucruri noi despre branding, dar de foarte putine ori sunt dispusi sa le si aplice
![La Romanian Youth Focus 2013 am aflat cum sunt tinerii din Generatia Y la nivel global si in Romania](https://media.iqads.ro/2013/10/romanian-youth-focus-visual-sumup-cover-410.jpg)
La Romanian Youth Focus 2013 am aflat cum sunt tinerii din Generatia Y la nivel global si in Romania
![Despre tineri, asa cum sunt ei – hipsteri, golani sau geniali – la Romanian Youth Focus, 21-22 octombrie](https://media.iqads.ro/2013/10/photo-large-27098-cover-410.jpg)
Despre tineri, asa cum sunt ei – hipsteri, golani sau geniali – la Romanian Youth Focus, 21-22 octombrie
![Irinel Ionescu (AMPRO Design): Nu avem aproape deloc inovatie in ceea ce priveste design-ul de ambalaj](https://media.iqads.ro/2013/09/photo-large-27046-cover-410.jpg)
Irinel Ionescu (AMPRO Design): Nu avem aproape deloc inovatie in ceea ce priveste design-ul de ambalaj
![Strategii de atragere a cumparatorului: vizibilitatea la raft, elemente de diferentiere si folosirea noilor tehnologii](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25231-cover-410.jpg)