Scala JWT tinteste titlul de Agentia Anului la Ad'Or

Dupa sase ani de publicitate in Kuweit, unde a condus Bates, Matthew Dezzani a hotarat sa se intoarca in Romania pentru a intari echipa Scala JWT si RMG Connect. Noul Managing Partner are in spate 13 ani de publicitate, este nascut in SUA, dar si-a inceput cariera in Londra pentru Warman & Bannister. A urmat experienta Saatchi & Saatchi Romania. De-a lungul timpului a lucrat pe conturi precum Procter & Gamble, Interbrew, BAT, Vodafone, Pepsi si Mobil Rom.

IQads: Cum vi s-a parut Romania din punct de vedere al publicitatii acum la reintoarcerea in tara?
Matthew Dezzani: A parcurs un drum lung din 2000, atunci cand am plecat eu din tara. Nu cred ca as fi putut sa aleg un moment mai bun in care sa ma intorc. Nivelul de creativitate creste efectiv de la o zi la alta, agentiile folosesc solutii din ce in ce mai sofisticate. Totusi, cred ca ar trebui sa nu mai piarda atat de mult timp incercand sa faca spoturi amuzante, ci sa incerce sa ofere solutii cat mai ample clientului. Un spot amuzant pe TV nu reprezinta intodeauna modalitatea cea mai buna de a rezolva o problema a produsului sau de a prezenta o anumita situatie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Festivaluri

Sectiune



Related