Întâmpinăm vara cu Lipton Ice Tea! Liber la emoție!

Întâmpinăm vara cu Lipton Ice Tea! Liber la emoție!

“Descoperă vara pe românește” este umbrela sub care Lipton Ice Tea a lansat noul produs cu poftă de vară: Lipton Ice Tea cu gust de Mure, Merișoare și Zmeură.

Preferințele românilor s-au regăsit atât în noua aromă lansată de Lipton Ice Tea, cât și în noul design al produsului, inspirat din motivele tradiționale românești, apelând astfel la o mai mare relevanță a produsului pe plan local, cu scopul de a îl aduce și mai aproape de consumatori.

Emoția anticipativă a suflului de vară, a optimismului caracteristic consumatorului de Lipton Ice Tea și imaginea unui brand tânăr și cool, au fost activate de către Lipton Ice Tea pe parcursul a 2 luni: aprilie și mai.

Echipa Lipton Ice Tea a străbătut țara, a insuflat emoție și inspirație pentru mileniali și Gen Z printr-o amplă activare de sampling, cu scopul de a genera awareness și engagement în jurul platformei de comunicare.

Per total, ne-am inspirat adânc din personalitatea creativă și cool a generațiilor Z și Y, activând în 15 locații la nivel național.

Soluția creativă, “AMR / Au Mai Rămas” a devenit un factor declanșator de vise pentru targetul Lipton, participanții intrând în concurs cu AMR-urile personale, plini de entuziasm și cu dorința de a împărtăși cu ceilalți inspirația și emoțiile proprii. Apple watch-urile oferite au fost plusul de optimism oferit de către Lipton Ice Tea.

Scopul campaniei de sampling a fost de a răcori consumatorii cu noua aromă delicioasă Lipton Ice Tea Mure + Merișoare + Zmeură, iar AMR Wall-ul Lipton Ice Tea a fost elementul central al comunicării cu targetul, pe care ne-am bucurat să îl regăsim în centrele comerciale și parcurile centrale din București, Bistrița, Cluj, Constanța, Ploiești, Sinaia și Târgu-Mureș.

Fiecare AMR de vară a fost afișat pe display, inspirând și sădind emoție și vibe de vară. Planurile de vacanță, emoția petrecerii timpului cu prietenii, share-ul de aspirații și poftă de viață a participanților au ajuns astfel într-un spectru mai larg, clădind bună dispoziție și consolidând imaginea fun & inovatoare a brandului.

Colecția-expoziție de aspirații și de planuri pline de energie și optimism a fost atent îngrijită de către “curatorii” AMR – echipa Highlight Agency care a susținut vibe-ul participanților pe toată perioada caravanei.

Am colecționat AMR-uri pline de inspirație, pe care acum așteptăm să le vedem devenite realitate.

O realitate cool & fun, care acum, în prag de vară, va beneficia de toată energia solară a prietenilor Lipton Ice Tea.

A venit vara, deci …. DĂM LIBER LA EMOȚIE, alături de Lipton Ice Tea.

#AMRdeVARĂcuLIPTON

 

Echipa Highlight
Ana Ailenei - Client Service Director
Alexandru Petrea - BTL Manager
Alina Samoilă - Senior Account Manager

Echipa Lipton Ice Tea / PepsiCo
Veronica Păniță – Sr. Brand Manager Lipton Ice Tea
Irina Pietroc – Jr. Brand Manager Lipton Ice Tea

Echipa Godmother - Strategie comunicare, Concept creativ & direcție vizuală

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Highlight Agency

Highlight Agency - Drawing Attention Highlight Agency este o agenție independentă de publicitate, cu o istorie de 16 ani și cu o experiență amplă în zona de BTL, atât pe piața locală, cât și pe cea... vezi detalii »

Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related