Ograda cu Legume se transformă în Tăt Normal, brandul de salate artizanale basarabene reinterpretate

Ograda cu Legume se transformă în Tăt Normal, brandul de salate artizanale basarabene reinterpretate

Afacerea de familie Ograda cu Legume se transformă în Tăt Normal, brandul de salate artizanale din legume proaspete, după rețete tradiționale basarabene. Anul acesta, familia Roșca a decis să schimbe atât ambalajele, cât și denumirile rețetelor de salate care i-au consacrat.

Investiția în branding s-a realizat cu ajutorul profitului obținut în perioada 2019-2020, iar întreaga activitate se desfășoară într-o hală de 60mp și au propria distribuție.

Produsele create de Tăt Normal sunt 100% naturale, din legume cumpărate de la producători locali din zona Moldovei, care se pot consuma ca atare. Principalul canal de distribuție este HoReCa, atât divizia de evenimente și catering, cât și restaurantele, care achiziționează aceste salate, însă produsele se găsesc și în majoritatea băcăniilor cu tradiție din țară, fie cele tradiționale, fie cele axate pe delicatese și delicii gourmet.

„Numele l-am ales după o expresie pe care o folosim noi, cei de peste Prut, pentru care Tăt Normal e o zicală amuzantă pe care-o îndrăgim foarte tare. În profunzimea ei, arată felul sănătos în care moldovenii își găsesc foarte ușor optimismul, atunci când recunosc că ceea ce se petrece în jur nu e bun sau rău, e normal. Știm că expresia stârnește zâmbete și voie bună, iar noi am dus această bună-dispoziție într-o altă dimensiune, prin sensul sănătos al normalității - de produse curate, artizanale, fără E-uri”, explică Gicu Roșca, fondatorul noului brand Tăt Normal.

Tăt Normal are acum în portofoliu zece sortimente, pregătite cu măiestrie de Iuliana, soția lui Gicu, care a transformat rețelele moldovenești în bunătăți care completează orice masă.

Cu un termen de valabilitate care variază de la 15 la 30 de zile, clienții pot găsi în băcănii Tăt Normal nebunie de salată de morcovi, Tăt Normal bucurie de salată de dovlecei, Tăt Normal voioșie de salată de țelină, Tăt Normal fantezie de salată din ciupercuțe Champignon, Tăt Normal șmecherie de salată de sfeclă roșie, Tăt Normal fermecătorie de salată de alge, Tăt Normal minune de salată colorată, Tăt Normal voioșie de salată crocantă și Tăt Normal urechi de lemn albe.

La București, produsele Tăt Normal se găsesc în băcăniile Real Foods, Băcănia Veche și Băcănia din Panduri, printre altele, iar pentru Iași, antreprenorii au inclusiv un sistem de tip abonament lunar, prin care consumatorii primesc câte cinci sortimente de salate săptămânal.

După rebranding, obiectivul Tăt Normal este de a crește notorietatea produselor, iar pe viitor, antreprenorii îți propun găsirea unor hale de producție mai aproape de București și de Cluj-Napoca, astfel încât să poată susține cererea industriei evenimentelor și a catering-ului.

Echipa de creație care s-a ocupat de rebrandingul producătorului de salate Tăt Normal este formată dintr-o frumoasă colaborare între două studiouri de branding, Naming Is Believing din Iași și Symbold din Cluj.

Naming Is Believing:
Raluca Gavrilescu, Brand Strategy & Naming
Diana Diaconescu, Account Management

Symbold:
Ovidiu Pop, Creative Direction & Design

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related