Starcom Media a dezvoltat pentru Avon Cosmetics campania de comunicare integrata "1 din 8 femei"

Incepand cu anul 2002, Avon Romania s-a implicat activ in lupta impotriva cancerului la san, strangand fonduri, colaborand in programe educative si donand aparatura medicala in valoare de peste 450.000 USD catre importante institute oncologice din Romania. Starcom, agentia de media care a fost implicata de fiecare data in aceste proiecte, a oferit nu o simpla componenta de media ci o solutie de comunicare integrata, plecand de la definirea mesajului si incheind cu media inovativa.

Mesajul ales in acest an trebuia stabilit pornind de la obiectivul de a obtine o rata de raspuns cat mai mare, ceea ce necesita un efect "call to action" deosebit de puternic, si de la rezultatul statistic al cercetarilor oncologice care a stabilit ca, practic, 1 din 8 femei risca sa dezvolte cancer la san. Scopul campaniei a fost pe de o parte sa atinga un public cat mai numeros iar pe de alta parte sa comunice cu acesta din directii suprinzatoare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related