[A fost odată în digital] Irina Tudose: A trebuit sa intram pe un domeniu nou, sa iesim din zona de confort, sa depunem eforturi in a intelege online-ul, dar si sa excelam

[A fost odată în digital] Irina Tudose: A trebuit sa intram pe un domeniu nou, sa iesim din zona de confort, sa depunem eforturi in a intelege online-ul, dar si sa excelam

Astăzi e greu să ne imaginăm o campanie a unui brand care să nu aibă și componenta de digital. Dar a existat o vreme când digitalul nu făcea parte din strategiile de marketing și se rezuma la un site sau la campanii promoționale. Era anul 2009 și Irina Tudose abia începea să descopere domeniul și să determine brandurile că merită să investească în zona asta. A avut norocul să lucreze cu oameni interesanți care o inspirau și o determinau să se perfecționeze constant, iar datorită lor a deprins skill-urile necesare acestui domeniu.

Companiile cauta cel mai bun mod de a integra si de a asimila tehnologiile digitale noi. Desigur, trebuie sa intelegem ca nu orice canal de comunicare este un must pentru fiecare brand, cred ca trebuie sa ne calibram asteptarile si sa aruncam din sentimentul de fear of missing out. Sunt business-uri construite 100% online, lucram remote sau hybrid si tinem meeting-uri in online. Trebuie sa testam constant si sa nu renuntam sa invatam.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related