VMLY&R semnează campania Cărturești Parking Bookmarks și transformă o parcare într-un spațiu media inedit

VMLY&R semnează campania Cărturești Parking Bookmarks și transformă o parcare într-un spațiu media inedit

Dude, where’s my car? nu e deloc o intrebare neadecvată atunci când îți cauți mașina în parcarea subterană din orice mall. Mai toată lumea s-a confruntat la cel puțin o vizită în mall cu o astfel de situație în care fotografierea locului de parcare rămâne cea mai practică soluție, în loc să obosim memoria cu detalii de genul numărului, literei, culorii sau desenului din dreptul stâlpului.

VMLY&R a lansat în perioada 2 iunie – 2 august pentru Cărturești în parteneriat cu Veranda Mall campania Parking Bookmarks care a transformat stâlpii din parcarea subterană într-un spațiu media inedit. Fiecare literă corespundea unui titlu de carte: A de la Abandon, de Abdulrazak Gurnah, B de la Bărbatul cu haină roșie, de Julian Barnes sau C de la Cartea cu Apolodor, de Gellu Naum. Șoferii au fost invitați să parcheze în dreptul cărții pe care ar vrea să o achiziționeze, să o fotografieze cu telefonul și să urce în librărie, unde, pe baza codului de bare din fotografia făcută, au primit cartea aleasă la un preț special.

Campania a fost foarte bine primită de șoferii cititori: traficul în Cărturești a crescut cu 30%, numărul de cărți vândute cu 40% și a ajuns la peste 2 milioane de români.

"Lectura este un obicei care se formează în timp. Adesea este nevoie de un memento care să ne readucă în atenție cartea în locul ecranelor cu care ne-am înconjurat. De aceea, prin această campanie, Cărturești și-a propus să le reamintească cititorilor de multitudinea de cărți care îi așteaptă în librărie, gata să le deschidă lumi noi. Sperăm să convingem astfel mai mulți copii și adulți să se apropie de lectură și să se bucure de beneficiile ei.", Ana Niculescu, Manager Comunicare Cărturești.

"Partea cea mai încurcată și pe alocuri amuzantă a experienței de shopping în mall este parcarea la subteran. Ni s-a întâmplat tuturor să nu ne aducem aminte foarte ușor unde am lăsat mașina. Care era numărul? La ce literă? Sunt multe detalii de ținut minte. Din acest motiv, majoritatea dintre noi și-au făcut un obicei din a fotografia stâlpul din dreptul locului unde au parcat. Când am gândit campania am zis să dăm un rol benefic acestui "struggle" al memoriei. Reflexul necondiționat de a face o poză la venire să fie mai mult decât un simplu ghid atunci când ne întoarcem la mașină, să se transforme într-un voucher. Așa că am transformat parcarea într-o mare bibliotecă cu titluri de cărți celebre, pe care le poți cumpăra la un preț special. Un twist simplu și memorabil de la utility la rewarding brand experience, dedicat încurajării lecturii.", Andreea Golban, Senior Copywriter VMLY&R.

Credits:

Echipa VMLY&R
Bogdan Teodorescu – Creative Director
Andreea Golban – Senior Copywriter
Bianca Dragu – Senior Art Director
Denissa Mic – PR Director
Mina Ionescu – Business Director
Raluca Dinu – Account Director
Irina Matei – Account Manager
Dorina Sandu – Senior DTP
Ionuț Iacobache – Production Manager
Simona Chirițoiu – Traffic Manager. 

Echipa Carturesti
Iulia Teliban – Markenting Manager
Oana Dumitru Stoenescu – PR & Event Coordinator
Ana Niculescu – Manager Comunicare

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related