
Articole care fac referire la Andreea Calarasu


„Nu sunt Papă-Lapte” – O campanie de curaj și conștientizare, semnată de Jam Session Agency pentru Naturli'

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

Remedii anti-plictiseală și accente de umor în cea mai recentă campanie „VEKAnicii – echipa de intervenție de care nu o să ai nevoie”

Teodora Migdalovici: Cand am intrat in domeniul asta era multa bucurie de a crea, o efervescenta delicioasa. Azi e multa anxietate. Industria trece printr-o schimbare de proportii si foarte putini sunt echipati pentru ce ne asteapta

Flip.ro și Jam Session apropie generațiile prin intermediul tehnologiei și telefoanelor recondiționate

VEKA România pariază pe umor în noua campanie de brand „Rigoarea germană stă bine în casele românilor”

Best Practices de la Jam Session Agency: „Cel mai bun rol pe care i-l putem da unui influencer într-o execuție creativă este să fie el însuși”

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

The Alternative School for Creative Thinking: reprezentanții oficiali ai României la Festivalul Internațional de Creativitate Eurobest

O campanie făcută remote de ING Home’Bank și Jazz: despre oameni adevărați și soluții relevante de banking

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

MedLife dă startul celei mai lungi scrisori cu promisiunile părinților pentru viitorul copiilor în campania de CSR „Facem România verde”
