This Winter Dare for more - made in Graffiti BBDO

Pepsi - "This Winter Dare for More" cuprinde doua spoturi TV a cate 20 de secunde realizate cu ajutorul animatiei 3D si este prima campanie Pepsi integrata dezvoltata local de catre agentia de publicitate Graffiti BBDO. Spoturile au ca personaje principale doi tineri care indraznesc mai mult decat semenii lor, iar Pepsi este alaturi de ei. Campania foloseste mai multe medii de comunicare: TV, print, internet, outdoor, POSM-uri si PR.

"De Craciun, fiecare dintre noi isi doreste un brad impodobit cat mai frumos, sau un cadou mai altfel. Conceptul campaniei porneste de la ideea ca adolescentii au un stil propriu, iesit din tipare, de a-si petrece sarbatorile de iarna. Spoturile prezinta felul iesit din comun in care personajele/consumatorii Pepsi trateaza situatii obisnuite. Oricine poate impodobi un brad - personajul nostru impodobeste toti brazii de pe glob. Oricine poate construi sau poate incerca sa construiasca oameni de zapada - personajul nostru construieste un Turn Eiffel. Prin extensie, pentru a introduce si oferta promotionala, Pepsi isi propune mai mult, astfel de sarbatori sticla de 2,5l va fi la acelasi pret cu cea la 2 l." - Dana Iordache, Senior Brand Manager PepsiCo.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related