[Marketing 2023] Alexandra Andrei: Încă există o nevoie de educare cu privire la ce înseamnă digitalul, ceea ce poate crea o falsă percepție că nu poate susține obiectivele unui business

[Marketing 2023] Alexandra Andrei: Încă există o nevoie de educare cu privire la ce înseamnă digitalul, ceea ce poate crea o falsă percepție că nu poate susține obiectivele unui business

ADN-ul creativ și core-ul digital ajută în perioade atipice, când brandurile și campaniile trebuie să se adapteze la un context dificil și la noi obiceiuri de consum. Iar digital-ul poate susține cu succes obiectivele unui business și poate genera creștere dacă este implementat corect, spune Alexandra Andrei, Head of Research, Communication & Social Media la Dare Digital.

Deși piața autohtonă a făcut progrese, încă există o nevoie de educare cu privire la ce înseamnă digitalul și cum se corelează el la business, atât în agenții, cât și la branduri. Deși business-urile tind să urmeze trendurile digitale - cum ar fi cel de short video -, pentru că aduc rezultate într-o anumită măsură, mai potrivit este să-ți cunoști publicul și să creezi ce-și dorește el, și mai apoi să declini conținutul pentru diferite canale, explică Alexandra.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dare Digital

Dare Digital is a Romanian creative agency with an integrated approach to digital creativity and media performance.   We work as a core team extended to a system of more than 80 battle-tested... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related