[Start in industrie] Sebastian Viscol: 3 luni și un pic de trimis mailuri săptămânal și redactat scrisori de intenție. Din multele mailuri trimise nu știu dacă am primit răspunsuri într-un procent mai mare de 5%

[Start in industrie] Sebastian Viscol: 3 luni și un pic de trimis mailuri săptămânal și redactat scrisori de intenție. Din multele mailuri trimise nu știu dacă am primit răspunsuri într-un procent mai mare de 5%

Începutul presupune uneori temeri nejustificate, care te pot întârzia, povestește Sebastian Viscol, Brand Designer AMPRO. Sebastian a trecut peste ele, a făcut practică în agenții și voluntariat în cadrul ONG-urilor în timpul facultății, a trimis mailuri și scrisori de intenție săptămânal timp de trei luni, și s-a încăpățânat să caute, să insiste, până a ajunge să facă ceea ce îi place. 

”Din teama și incertitudine am întârziat niște etape. Ideea ca nu ai încercat, deși rațional nu aveai nici un motiv să n-o faci, doare într-un final mai tare decât calificativul respins”, spune Sebastian. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


AMPRO

Infiintata in 2005, AMPRO este cea mai premiata agentie de strategie si design de brand din Romania, care ofera o gama completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este sa ajute produsele clientilor sa fie... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related