[SoMe 2023] Diana Restivan: Acum, mai mult ca oricând, copywriting-ul implică human approach. Campaniile care au o abordare cât mai relatable sunt cele care prind

[SoMe 2023] Diana Restivan: Acum, mai mult ca oricând, copywriting-ul implică human approach. Campaniile care au o abordare cât mai relatable sunt cele care prind

La ce se uită românii pe net, la ce reacționează cel mai bine sau ce platforme ar trebui să aleagă brandurile ca să se promoveze cu succes? Diana Restivan, Social Media Manager Havas, crede că ar fi bine ca brandurile să se dea și pe TikTok și pe Youtube Shorts ca să nu moară, iar frica de Chat GPT să nu pună stăpânire pe noi, că tot omul e șeful la emoție, chiar și atunci când aceasta e pusă în slujba unei campanii.

Aveam background în Social Media, copywriting, dar și account. De-a lungul timpului, am descoperit că mixul ăsta e formula câștigătoare. Îmi oferă un overview și îmi permite să mă dezvolt în mai multe direcții, spune Diana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related