Soluția Project Agora pentru siguranța mărcii în publicitatea nativă din România

Soluția Project Agora pentru siguranța mărcii în publicitatea nativă din România

Project Agora este o companie de top din domeniul tehnologiei media în regiunile CEEMEA & LATAM, cu o prezență foarte puternică în România. Compania se mândrește, de asemenea, cu un parteneriat exclusiv cu Taboola - una dintre cele mai importante platforme de recomandare de conținut și native advertising din lume.

Project Agora este partener exclusiv Taboola în 26 de piețe din CEEMEA, ajutând editorii și agenții de publicitate locali să valorifice puterea publicității native prin siguranța brandului pusă mereu pe primul loc.

 

Siguranța mărcii contează

Există mai multe motive pentru care un brand ar trebui să adauge componenta de native advertising în mixul de marketing: tehnologia avansată pe care Taboola o folosește, poziționarea ca lider de piață, acoperire locală și globală echivalentă cu Google și platformele de Social Media, creșterea performanței în funcție de obiectivele stabilite. Totodată este foarte important ca mărcile locale să beneficieze de brand safety garantat.

Conform unui studiu Forrester-Oracle, 60% dintre consumatori spun că reputația sau valorile unei mărci reprezintă factorul "cel mai important" atunci când fac o achiziție. Dacă anunțurile sunt plasate într-un mediu care este în contradicție cu valorile declarate ale unui brand, acest lucru poate avea efecte dăunătoare asupra viabilității pe termen lung.

Siguranța mărcii este o prioritate din ce în ce mai mare atât pentru agenții de publicitate, cât și pentru editori. Agenții de publicitate au nevoie ca anunțurile lor să fie difuzate exclusiv în publicații premium care contribuie la siguranța mărcii lor - și la protejarea imaginii publice pe care doresc să o mențină.

Project Agora oferă advertiserilor acces la inventarul editorilor locali atent selecționați, servind 424M de afisări lunar în România. În același timp, Project Agora oferă agenților de publicitate brand safety garantat și sprijin într-o serie de măsuri suplimentare pentru cerințe avansate.

 

Trei moduri prin care Project Agora garantează siguranța brandului și sprijină advertiserii în colaborarea cu Taboola

1. Auditul campaniilor

Unul dintre motivele pentru care platformele de publicitate nativă nu reușesc adesea să protejeze mărcile este faptul că sunt automatizate. Campaniile sunt introduse în sistem fără o auditare reală, folosind un software de traducere AI pentru a accelera procesul.

Astfel, de cele mai multe ori anunțurile sunt aprobate chiar dacă nu respect politica de brand safety, ceea ce înseamnă că publisherii nu pot menține integritatea site-urilor, iar brandurile se vor afișa lângă anunțuri cu o calitate redusă.

Project Agora oferă, pe lângă limitările tehnologice automate, audit uman. O echipă locală internă formată din vorbitori nativi auditează 100% campaniile care rulează în România prin intermediul platformei Taboola.

Astfel, fiecare reclamă care este servită îndeplinește standardele impuse, atât ale agenților de publicitate, cât și ale editorilor - creând un nivel ridicat de brand safety.

 

2. Conținut premium, brand safety garantat

Advertiserii sunt foarte preocupați de conținutul articolelor în care sunt servite anunțurile. Scopul publicității native este de a crea impresia că fac parte din conținutul organic, așa că este important ca acesta să se alinieze cu imaginea mărcii.

Taboola utilizează o tehnologie inovatoare de targetare pre-bidding, ajutată de DoubleVerify și IAS, pentru a oferi agenților de publicitate un mediu cu adevărat sigur care se potrivește cu obiectivele și valorile mărcilor.

În plus, brandurile își pot personaliza opțiunile de targetare și pot bloca cuvinte cheie specifice pe titlurile și URL-urile site-urilor web. De asemenea, un nivel suplimentar de control și siguranță este asigurat de posibilitatea monitorizării în timp real prin integrarea cu aplicații Third-Party de verificare.

 

3. Suport permanent de la echipele dedicate

Pentru a oferi o experiență optimă clienților, Project Agora sprijină advertiserii în mai multe moduri:

  • Echipă locală de gestionare a conturilor în limba română, precum și un serviciu de asistență internațională.
  • Întâlniri online sau offline în cadrul cărora clienții pot vorbi efectiv cu o ființă umană despre problemele cu care s-ar putea confrunta și despre acțiunile de optimizare.
  • Asistență permanentă din partea unei echipe dedicate pentru gestionarea campaniilor și atingerea rezultatelor stabilite.
  • Training-uri si workshop-uri săptămânale în platformă cu echipa internațională.
  • Program de lucru zilnic, astfel încât echipa locală să fie la dispoziția clienților pentru orice nevoie. În acest fel, Project Agora se asigură că advertiserii au la dispoziție toate măsurile necesare pentru a beneficia de un nivel de brand safety ridicat, conținut premium și inventar de calitate pentru campaniile de native advertising.
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Branded


Related