ETi Dare și ETi Puf te invită să te bucuri de muzică bună la Nostalgia

ETi Dare și ETi Puf te invită să te bucuri de muzică bună la Nostalgia

ETi este partener oficial al Festivalului Nostalgia, cu 2 mari branduri: ETi Dare și ETi Puf, și lansează o campanie promoțională în contextul evenimentului estival dedicat muzicii care aduce laolaltă hit-uri din trecut și prezent.

Aflată în derulare până la finalul lunii mai, campania “Dare to enjoy the music festival at Nostalgia!” vine cu premii totale în valoare de aproximativ 40.000 lei, oferite celor cei care cumpără produse ETi Dare și ETi Puf în orice combinație, în valoare de minimum 10 lei pe aceleași bon de casă și scanează codul QR de pe ambalaj.  

”Mijlocul verii este perioada din an când bucuria de a merge la un festival de muzică împreună cu gașca ta te încarcă cu energie pentru tot restul anului. O astfel de bucurie ne-am gândit să oferim fanilor ETi Dare și Puf prin campania națională pe care o avem în plină desfășurare.”, Daniel Nuțu, Trade Marketing Manager, ETi România.

Premiile oferite constau în 5 pachete a câte 6 abonamente 3 Days Pass GA, 50 de pachete a câte un Daytime Friday, 50 de pachete a câte un Daytime Sunday și 150 de abonamente Spotify Premium cu 6 conturi pentru 1 lună. O serie de alte premii speciale sunt oferite în parteneriat cu retailerii incluși în campanie.

Categoria de produse participante la campanie include atât napolitanele, ciocolata, batoanele, biscuiții și prăjiturile ETi Dare, cât și biscuiții și prăjiturile ETi Puf.   

Promoția națională beneficiază de comunicare integrată pe mai multe canale: TV (spot), digital (Facebook, Instagram, YouTube, Tik Tok, GDN, Programmatic ș.a.)", precum și o serie de activări și materiale promoționale în magazine.

Festivalul Nostalgia are loc în perioada 30 iunie și 2 iulie 2023 și este găzduit de Federația Română de Tir Sportiv din Pădurea Băneasa.

Prezent pe piața românească din 2018, ETi Dare a primit din partea consumatorilor români o distincție specială pentru inovație, fiind votat 3 ani consecutiv, în 2019, 2020 și 2021 pentru diverse segmente (batoane cu ciocolată neagră, tablete de ciocolată neagră, napolitane neglazurate). În 2021, ETi DARE a câștigat la Premiile Piața titlul de cel mai puternic brand în categoria Dulciuri, premiu oferit în urma voturilor acordate de către retaileri. În 2022, ETi lansează gama de biscuiți DARE cu cereale integrale, răspunzând astfel interesului în creștere din partea consumatorilor români pentru o alimentație echilibrată și gustări sănătoase, cu aport sporit de fibre și cereale integrale.

Aflat pe piața din România încă de la începutul anilor `90, ETi Puf este dulcele copilăriei pentru mulți dintre noi, ajungând, în prezent, la un nivel de awareness de peste 87% în rândul consumatorilor români.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related