EFFIE, plus valoare pentru agentii si clienti

Un premiu EFFIE poate consolida relatia dintre agentiile de publicitate si clienti, iar in timpul pitch-urilor poate cantari in favoarea agentiilor premiate.
Oameni de marketing, cat si cei de publicitate sunt de acord ca EFFIE reprezinta un standard al industriei, care certifica rezultatele obtinute, atat prin meritele unei agentii, cat si ale clientului respectiv.

"Un premiu EFFIE pentru agentia cu care lucrezi este semnul recunoasterii valorii si eficientei muncii lor. Un element motivational atat pentru agentie cat si pentru client. Iar daca se intampla ca premiul luat sa fie pentru un proiect comun agentie-client, atunci e ca la finalul unei curse de Formula 1: se deschid sampanii, oamenii se bucura si se face o echipa si nu doua tabere. Un premiu Effie obtinut de catre o agentie cu care nu ai lucrat este un bilet de intrare si un zero in plus la nota de plata", considera Alexandra Gatej, Chairman Unilever SCE, membru al juriului EFFIE 2007. Ea precizeaza ca un singur EFFIE este "un element de CV, nu de pedigree".
"Daca ai de-a face cu agentii care castiga EFFIE an de an, inseamna ca acea echipa livreaza performanta constant si asta intereseaza pe orice client", arata aceasta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related