[SoMe Update] Bogdan Epure: În România, ”conectare” e cuvântul anului. Toată lumea e conectată, de la bunica de la țară care își face TikTok până la corporatiștii care se întrec în meme-uri pe LinkedIn

[SoMe Update] Bogdan Epure: În România, ”conectare” e cuvântul anului. Toată lumea e conectată, de la bunica de la țară care își face TikTok până la corporatiștii care se întrec în meme-uri pe LinkedIn

Reuniunea în jurul actualităților pe Facebook, Glamourul pe Insta, viralul pe TikTok. Fiecare platformă cu specialitățile ei, spune Bogdan Epure, Head of Social Media Oxygen. Dar cu o cerință comună: autenticitate. Fără clișee, fără promisiuni prefabricate. Brandurile nu mai pot fi martori externi la temele sensibile de discuție. Trebuie să participe în mod relevant, să fie prezente la conversație. 

”Un om de social media bun trebuie să fie ca un DJ talentat: să simtă și să empatizeze cu publicul, să știe ce melodie (sau meme) să pună și când să schimbe ritmul. Iar asta nu poți face fără să fii un bun ascultător”, spune Bogdan.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related