
Articole care fac referire la Digital Account Executive


Un hanorac pe care să-l porți la o petrecere sau o petrecere pe care să o porți pe tine? Pepsi și Leo Burnett lansează primul hanorac interactiv

Fundația Renașterea și Tuio au lansat #Renasterea21DaysChallenge și ajută oamenii să devină mai activi

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
![[SoMe 2020] Loredana Andrei: În 2020, online-ul a devenit principala sursa de informare pentru mai multe tipuri de target decat cele cu care eram obisnuiti](https://media.iqads.ro/2020/07/loredana-andrei-cover-410.jpg)
[SoMe 2020] Loredana Andrei: În 2020, online-ul a devenit principala sursa de informare pentru mai multe tipuri de target decat cele cu care eram obisnuiti
![[Pași repezi spre industrie] Alexandra Crăciun: Este o ruptură între teoria de pe slide-uri și cum se petrec lucrurile în realitate](https://media.iqads.ro/2019/06/interviu-2-cover-410.jpg)
[Pași repezi spre industrie] Alexandra Crăciun: Este o ruptură între teoria de pe slide-uri și cum se petrec lucrurile în realitate

Noua campanie Visa cu beneficii garantate “Tu vrei să fii câștigător, noi te răsplătim la fiecare plată”

„Ziua nesfârșită a lui Giraf”, proiectul online dezvoltat de ZIZIN și MullenLowe, a obținut 3 premii importante în cadrul festivalurilor naţionale de creativitate

Visa continua „poate cea mai simpla promotie din lume” printr-o noua campanie dezvoltata de Publicis & Nurun Romania
