[Etică & Tabu] Andreea Golban: Nu cred că publicitatea are păcate, din principiu. Are doar păcătoși, pe care eu îi numesc impostori

[Etică & Tabu] Andreea Golban: Nu cred că publicitatea are păcate, din principiu. Are doar păcătoși, pe care eu îi numesc impostori

Dacă ar fi un loc, industria creativă a oricărei societăți ar fi aeroportul țării sale, își imaginează Andreea Golban, Head of Copy Mullen. Iar creativitatea se adaptează din mers, în funcție de noile destinații și experiențele de călătorie, de bagajele sociale și culturale, de pofte, ambiții, nevoi și idealuri. Pe drum s-a pierdut umorul local, însă. 

"De când cu politically correctness-ul pe orice palier, pare că nu mai știm cu glumele. E drept, ele sunt subiective by default, dar cred că încă nu am găsit rețeta actuală de a face lumea să râdă neaoș, românesc, dar nu neapărat rural", spune Andreea. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related