[Ieșirea din convențional] Andreea Golban: Consumatorul mai că nu ne roagă în genunchi să-i captăm atenția cu ceva mișto

[Ieșirea din convențional] Andreea Golban: Consumatorul mai că nu ne roagă în genunchi să-i captăm atenția cu ceva mișto
Foto: Eduard Cîrstea

Nu sunt mulți clienți dispuși să investească în neconvențional, deși în fiecare brief citești celebrul ”out of the box”, spune Andreea Golban, Creative at Friends \ TBWA Bucharest. Într-o lume ideală, însă, neconvenționalul ar trebui să fie sinonim cu publicitatea, crede Andreea.

 Suntem o țară cu totul și cu totul neconvențională. De la oameni, la locuri. De la felul nostru de a fi, la modul în care ne-am construit habitatul ăsta numit ”România”. Noi, publicitarii, știm asta. Avem ditamai terenul de joacă cu idei nemaivăzute & nemaiauzite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Related